شناسه : 612
امروز یکشنبه 1393/05/26 - 15:57
نویسنده : مدیر فنی

تشییع شهید گمنام در یادواره کشوری 1100 شهید صنوف خدمات خودرویی، عصر سی‌ام مرداد در اصفهان

یادواره کشوری هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی به همراه یادواره شهدای اصناف و بازار استان اصفهان، ساعت 17 و 30 دقیقه پنجشنبه، 30 مردادماه، در خیمه حسینیه گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور با اعلام این خبر افزود: استان اصفهان بیش از هزار شهید اصناف و بازار دارد.

حمیدرضا امانی تجلیل از خانواده شهدا را یکی از بخش‌های اصلی یادواره کشوری هزار و صد شهید صنوف خدمات خودرویی برشمرد و خبر داد: در این مراسم یک شهید گمنام نیز تشییع خواهد شد و پیکر مطهرش در شهرستان دهاقان استان اصفهان آرام خواهد گرفت.

به گفته وی در این مراسم محمد گلریز، خواننده انقلابی، نیز اجرای برنامه خواهد داشت.

امانی، امضای طومار حمایت از مردم فلسطین توسط اصناف اصفهان و اعلام آمادگی برای تسلیح کرانه باختری را از دیگر برنامه‌های این یادواره برشمرد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در استان اصفهان از دو ماه پیش تشکیل شده است خبر داد که این ستاد تا کنون 10 جلسه تشکیل داده است.

بنا بر این گزارش، این یادواره دهمین گام بلند سازمان بسیج اصناف کشور تا اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار است.

پیش از این یادواره‌های کشوری یکصد شهید صنف طلا و جواهر در تهران، 900 شهید صنوف ساختمان در اهواز، 700 شهید صنف حمل و نقل در ارومیه، 500 شهید صنف خیاط و پوشاک در شیراز، یکصد شهید صنف آرایشگران مردانه در مشهد، 300 شهید صنف نانوایان در قم، 900 شهید صنوف غذایی در رشت، هزار شهید صنوف تراشکار، جوشکار، آهنگر و آهنفروش در تبریز و همچنین جشنواره شعر کنگره در گرگان برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.