شناسه : 594
امروز دوشنبه 1393/05/20 - 15:11
نویسنده : مدیر فنی
کریمی در جشنواره شعر کنگره:

جشنواره شعر برگزار شد تا فرهنگ ایثار و شهادت را عمق ببخشیم/ افتتاح حساب برای تسلیح فلسطین، افتخار اصناف است

سئول سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه زبان شعر زبان غرا و گیرایی است اظهار داشت: جشنواره شعر برگزار شد تا فرهنگ ایثار و شهادت را عمق ببخشیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از استان گلستان، محمدابراهیم کریمی، عصر یکشنبه، 19 مردادماه، در جشنواره شعر کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار، از علیرضا قزوه، شاعر بنام معاصر، به خاطر زحماتی که برای این جشنواره شعر کشید تشکر کرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور اشعار ارسال شده به جشنواره شعر کنگره را یک گنجینه خواند و تأکید کرد که این اشعار در قالب کتاب چاپ خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه زبان شعر زبان غرا و گیرایی است اظهار داشت: جشنواره شعر برگزار شد تا فرهنگ ایثار و شهادت را عمق ببخشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه پس از فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسلیح کرانه باختری، با درخواست جمع کثیری از کسبه سراسر کشور حسابی دقیقاً با عنوان کمک به تسلیح مردم کرانه باختری توسط سازمان بسیج اصناف کشور باز شد، گفت: از همان 24 ساعت اول که این حساب افتتاح شد با هجوم کسبه و بازاریان از استان‌های مختلف کشور مواجه شدیم.

کریمی به عنوان نمونه به کمک‌های چند ده میلیونی برخی مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان برای تسلیح مردم فلسطین اشاره کرد و افزود: افتخار کسبه و اصناف کشور است که این حساب باز شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.