شناسه : 589
امروز شنبه 1393/05/18 - 20:20
نویسنده : مدیر فنی
آیت‌الله‌العظمی سبحانی در پیامی به یادواره شهدای اصناف آذربا

امروز جهاد در جبهه اقتصادی همچنان جاری است و بر ماست که راه شهیدان را ادامه دهیم

آیت‌الله سبحانی در پیامی به یادواره کشوری هزار شهید جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش و 500 شهید اصناف و بازار آذربایجان شرقی با اشاره به خصوصیات شهدا تأکید کرد: امروز جهاد در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه اقتصادی همچنان جاری است و بر ماست که راه آن عزیزان را ادامه دهیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور از آذربایجان شرقی، متن پیام آیت‌الله‌العظمی سبحانی،  از مراجع عظام تقلید، که روز پنجشنبه، 16 مردادماه، در یادواره کشوری هزار شهید جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش و 500 شهید اصناف و بازار آذربایجان شرقی قرائت شد، به این شرح است:

شهادت بهترین هدیه و لطف الهی در این دنیاست و شهید آن موجود بلندمرتبه‌ای است که در راه برترین ارزش‌های الهی و انسانی از همه وجود خود گذشته است.

شهید سودمندترین تجارت را با ذات پروردگار نموده و مایه عزت، شرف، آزادگی و سربلندی امت‌ها شده است و در این میان شهیدان اصناف و بازار با ایثار و از خود گذشتگی در آن مقطع حساس از تمام زرق و برق دنیا دست شسته با خداوند سبحان معامله کرده‌اند و چه تجارت سودمندی.

این شهدای گرانقدر اگرچه به تجارت مادی مشغول بوده‌اند اما تجارت، آن‌ها را از یاد خدا و راه خدا باز نداشته است.

امروز جهاد در جبهه‌های مختلف از جمله جبهه اقتصادی همچنان جاری است و بر ماست که راه آن عزیزان را که همان راه اسلام عزیز و همان راه پیامبران و امامان معصوم علیهم السلام است ادامه دهیم.

اینجانب درود خالصانه خود را به تربت تمام شهدای عظیم‌الشأن اسلام و انقلاب اسلامی و بالاخص شهدای گرانقدر و غیور اصناف آذربایجان شرقی نثار نموده برای همه آن‌ها از خداوند منان علو درجات مسألت دارم.

با تقدیم احترام

جعفر سبحانی

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.