شناسه : 586
امروز شنبه 1393/05/18 - 17:14
نویسنده : مدیر فنی
در ادامه نهضت تسلیح فلسطین توسط اصناف ایران

اصناف و بازاریان تبریز 200 قبضه سلاح به رزمندگان کرانه باختری اهدا کردند

اصناف و بازاریان تبریز در یادواره کشوری هزار شهید صنوف جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش، طی تفاهم‌نامه‌ای 200 قبضه سلاح به رزمندگان کرانه باختری اهدا کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، روز پنجشنبه، 16 مرداد، یادواره کشوری هزار شهید صنوف جوشکار، تراشکار، آهنگر و آهن‌فروش و 500 شهید اصناف و بازار آذربایجان شرقی، شاهد لبیک اصناف و بازاریان تبریز به ندای امام خامنه‌ای بود.

در این یادواره که در بزرگترین بازار جهان برگزار می‌شد تفاهم‌نامه‌ای بین سید حبیب هاشمی، رئیس اتاق اصناف تبریز و نماینده اصناف و بازاریان این شهرستان، و سردار نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امضا شد که به موجب آن، اصناف و بازاریان غیور تبریز، 200 قبضه سلاح به مبارزان کرانه باختری اهدا کردند.

 

بنا بر این گزارش، نهضت تسلیح فلسطین توسط اصناف ایران پس از آن آغاز شد كه امريكای جنایتکار با حمايت از كشتار كودكان فلسطيني توسط رژيم صهیونیست، اقدام به تصويب بودجه تسليحاتي 225 ميليارد دلاري براي اين رژيم كودك‌كش کرد و امام خامنه‌ای نیز در برابر این اقدام جنایتکارانه دستور مسلح کردن کرانه باختری را صادر کردند.

گفتنی است اصناف و بازاریان رشت در روز 13 مردادماه با اهدای 100 قبضه سلاح به رزمندگان کرانه باختری در یادواره کشوری 900 شهید صنوف غذایی، نهضت تسلیح فلسطین توسط اصناف ایران را آغاز کردند.

اهدای سلاح توسط اصناف رشت با اهدای نمادین یک قبضه قناصه توسط پدر شهید خدادادی به سردار نقدی صورت گرفت.

 

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان تأکید کرد: قناصه سلاحی است که می‌تواند برای رزمندگان فلسطینی کرانه باختری بسیار کارآمد باشد.

محمدابراهیم کریمی ابراز امیدواری کرد این سلاح ها با گذاشتن نشان بین دو ابروی صهیونیست ها که جالوت‌های زمان اند، موجبات نابودی کامل آنها را فراهم کند.

همچنین پیشتر در پی بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسلح کردن کرانه باختری رود اردن، سازمان بسیج اصناف کشور طی اطلاعیه‌ای، شماره حساب 1-12666666-30-6001 را برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی در زمینه خرید سلاح و تجهیزات برای مبارزان فلسطینی کرانه باختری اعلام کرد.

این شماره حساب از طریق سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس www.mebank.ir نیز قابل دسترسی است. علاقه‌مندان به نابودی رژیم جعلی و وحشی اسرائیل و پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطینی و آزادی قدس شریف، از این طریق می‌توانند از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم کارت، به شماره حساب اعلام شده کمک‌های خود را واریز کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.