شناسه : 528
امروز سه شنبه 1393/04/10 - 13:25
نویسنده : مدیر فنی

تحول نقوش و نوشتار پوشاک و نوشت افزار، محور همکاری حوزه هنری و بسیج اصناف/ اقبال بازار به طرح‌های ایرانی- اسلامی بیشتر شده است

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در دیدار با دو تن از مسئولان حوزه هنری با تأکید بر گسترش همکاری‌ها در زمینه تحول نقوش و نوشتار پوشاک و نوشت افزار، خبر داد: اقبال بازار به طرح‌های ایرانی- اسلامی بیشتر شده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، مسئولان این سازمان پیش از ظهر روز دوشنبه، 9 تیر ماه، با دو تن از مسئولان حوزه هنری دیدار کردند.

 

محور این دیدارها که در محل ساختمان حوزه هنری انجام شد، گسترش همکاری‌ها در زمینه تحول نقوش و نوشتار پوشاک و لوازم‌‌التحریر، کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و جشنواره شعر شهدای اصناف و بازار بود.

در این دیدارها که با علیرضا قزوه، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و شاعر بنام معاصر، و محمد ملک ثابت، مدیر حقوقی حوزه هنری، انجام شد، غلامرضا حسن‌پور، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور، و کرامت مظفری، مدیر اجرایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار حضور داشتند.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در این دیدارها با بیان اینکه اقبال بازار به طرح‌های ایرانی- اسلامی بیشتر شده است، بر استفاده بسیج اصناف از ظرفیت هنری حوزه هنری و استفاده متقابل حوزه هنری از ظرفیت بازاری بسیج اصناف تأکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.