شناسه : 5189
امروز دوشنبه 1398/12/05 - 12:14
نویسنده : mohammad rezaeian
در آستانه ی بازار شب عید

جلسه هم اندیشی روئسای اتحادیه های صنفی تهران برگزار شد.

جلسه هم اندیشی روئسای اتحادیه های صنفی تهران با حضور رییس سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف ،در آستانه ی ایام پایانی سال و بازار شب عید جلسه هم اندیشی اتحادیه های صنفی و خدماتی تهران ،جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازارو مسئولین بسیج تخصصی اصناف با حضور رییس سازمان بسیج اصناف،بازریان وفعالان اقتصادی برگزار شد.

در این جلسه دکتر حسن پور در رابطه با بازار شب عید و وضعیت کنونی بازار نکاتی را بیان داشت.

دکتر حسن پور در رابطه با انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه گذشته برگزار شد گفت: با وجود تهدیدات زیاد دشمنان بحمدالله انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد و مردم نسبت به انتخاب افراد اصلح مدنظرشان اقدام و رای به صندوق ریختند. و سازمان بسیج اصناف و اتحادیه های صنفی باتوجه به ماموریت های حوزه کاری خود باید نسبت به ارائه دادن طرح های کارشناسی به مجلس اقدام کنند.

رییس سازمان بسیج اصناف و بازاریان در ادامه گفت: یک فروشنده در بازار باید برای خرید مایحتاج زندگی خود خریدار کند .

و اگر او اصناف را رعایت نکند فروشندگانی هم که به اواجناس می فروشند رعایت انصاف نخواهند کرد و به این شکل بازار وضع خوبی ندارد.پس در نتیجه انصاف داشتن در فروش کالا به نفع همه ی ما خواهد بود.

دکتر حسن پور پیرامون وضعیتی که برای بازار شکر به وجود آمد گفت:ما تمام توانمان را گذاشتیم برای اینکه قیمت شکر بالا نرود و حتی مانع از افزایش 9 درصد شدیم و شکر نه تنها نیاز صنوف قنادان و شیرینی پزان است بلکه در ماه رمضان هم نیاز عمده مردم با شکر است و سازمان های صمت استان ها باید موضوع تامین شکر را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عضو شورایعالی نظارت بر سازمان های صنفی گفت: اتحادیه های صنفی و خدماتی تهران نقش بسیار زیادی در کشور دارند و قیمت گذاری در تهران در استان های مختلف تاثیرگذار است. پس روند قیمت گذاری در تهران باید سیر منطقی داشته باشد.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان در رابطه با موضوع مالیات بر اصناف گفت: در جلسات مختلف هیئت اندیشه ورز که برگزار می کنیم بحث مالیات را به صورت جدی در اولویت داریم و قطعا پس بدست آمدن یک نتیجه قابل قبول این طرح با مشور اتحادیه ها و اتاق اصناف به مجلس شورای اسلامی و سازمان مالیات تقدیم خواهد شد.

در پایان این جلسه هم اندیشی تعدادی از روئسای اتحادیه ی صنفی از جمله اتحادیه درودگران، اتحادیه میوه تربار ،اتحادیه بارفروشان،اتحادیه شوینده و محصولات بهداشتی،اتحادیه لوازم خانگی و مسئولین بسیج اتحادیه های صنفی خدماتی به بیان نکاتی در شرایط کنونی بازار پرداختند.

 

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.