شناسه : 416
امروز چهارشنبه 1392/11/30 - 14:02
نویسنده : مدیر فنی
کنگره ملی شهدای اصناف/ 19

قرارداد تألیف 32 کتاب استان‌ها بسته شد

مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف از بسته شدن قرارداد 32 کتاب استان‌ها و همچنین پیوستن سه استان دیگر به جمع استان‌های پیشرو در ساخت مستند برای کنگره خبر داد.

 

کرامت مظفری، مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور خبر داد: قرارداد تألیف 32 کتاب استان‌ها برای کنگره ملی شهدای اصناف بسته شد.

وی پیش از این از بسته شدن قرارداد تألیف 8 کتاب تهران برای کنگره ملی شهدای اصناف خبر داده بود.

مظفری همچنین در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد که سه استان دیگر هم به جمع پیشروان ساخت مستند برای کنگره پیوسته‌اند.

مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف از آغاز فیلمبرداری مستندها در این سه استان خبر داد.

وی پیش از این، از ساخته شدن 30 درصد مستندهای زندگی شهدای شاخص کنگره در تهران و به پایان رسیدن فیلمبرداری مستندها در چهار استان اردبیل، هرمزگان، زنجان و گیلان خبر داده بود.

پیشتر، جانشین سازمان بسیج اصناف کشور گفته بود که بیش از 40 عنوان کتاب و حدود 400 دقیقه مستند برای کنگره ملی شهدای اصناف تألیف و تهیه خواهد شد. مدیر اجرایی کنگره ملی شهدای اصناف نیز گفته بود که تألیف کتاب و تهیه مستند برای کنگره باید تا اول تیرماه 93 به پایان برسد.

گفتنی است دبیرخانه کنگره ملی شهدای اصناف، اواخر آذرماه رسماً کار خود را آغاز کرد و قرار است اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای اصناف، شهریورماه 93 برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.