شناسه : 3925
امروز شنبه 1396/02/16 - 11:14
نویسنده : mozafari

بانک مرکزی باید بتواند فعالیت های اقتصادی را کنترل کند

علیرضا خسروی گفت: بانک مرکزی باید بتواند فعالیت های اقتصادی را کنترل کند بانک مرکزی باید بتواند با استفاده از سیاست‌های پولی بتواند مجموعه اقداماتی را به منظور کنترل فعالیت‌های اقتصادی جامعه در نظر بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف گشور به نقل از بسیج ،علیرضا خسروی نماینده سابق مجلس  اظهار داشت: قدرت خرید مردم کاهش یافته است که باید به صورت دستوری از سوی مقامات دولتی به این مهم پرداخته شود. این در حالی است که راهکارهای کوتاه مدت  همچون ارائه وام‌های مختلف هم نمی‌تواند تاثیری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی باید بتواند فعالیت های اقتصادی را کنترل کند افزود: بانک مرکزی باید بتواند با استفاده از سیاست‌های پولی بتواند مجموعه اقداماتی را به منظور کنترل فعالیت‌های اقتصادی جامعه در نظر بگیرد.

وی در خاتمه افزود: سیاست‌های پولی می تواند بسیاری از اهداف اقتصادی مانند اشتغال، ثبات قیمت‌ها و رشد اقتصادی را موجب شود. از اینرو نقش موثری در تغییرات قیمت مسکن دارد. کاهش قدرت خرید مردم موجب شده است تا قیمت مسکن تغییری پیدا نکند اینکه مردم نمی‌توانند مسکن را خریداری کنند یکی از اشکالات اساسی محسوب می‌شود.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.