شناسه : 72776
امروز شنبه 1402/03/06 - 13:37
نویسنده : mohammad rezaeian
در سال ۱۴۰۳

دومین کنگره ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اعلام کرد: دومین کنگره ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار کشور سال آینده برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با بیان این مطلب در نشست شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور اظهارداشت: اصناف و بازاریان از اولین گروه هایی بودند که به دعوت امام راحل در طول نهضت لبیک گفتند. آنان همچنین نقش بسیار مهمی دوران دفاع مقدس و پس از آن ایفا کردند.

وی افزود: برگزاری این کنگره به معرفی هرچه بهتر شهدای برجسته اصناف و بازار و احیای نام آنان در جامعه به ویژه در بین جوانان کمک شایانی خواهد کرد.
وی گفت: در اولین کنگره اصناف و بازار که در سال ۱۳۹۳ برگزار شد در بخش تولید محتوا ۵۰ عنوان کتاب و حدود هزار دقیقه مستند در وصف سبک زندگی شهدا منتشر شد.
دکتر حسن پور تصریح کرد: تلاش می کنیم در دومین کنگره ۱۱ هزار شهید اصناف و بازار کشور از تمام ظرفیت های رسانه ای برای ارایه هر چه بهتر مطالب و دستاورد های این همایش در جامعه استفاده نمائیم.

در ادامه علی درویشی رئیس بسیج اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: جلسه مشترک بسیج تجار با رئیس اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه راه‌اندازی بسیج در اتاق‌های بازرگانی به رفع موانع بخش خصوصی کمک می‌کند افزود: باید توانایی‌ها و ظرفیت‌های استان ها در بخش مختلف شناسایی و موانع آنها را برای افزایش تولید و صادرات برطرف کنیم.
علی درویشی در پایان افزود: به منظور ارایه خدمات مطلوب به فعالان اقتصادی، عملکرد روسای بسیج اتاق های بازرگانی بصورت مستمر بررسی و رصد می شود.
شایان ذکر است در این نشست اعضای شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور به ارایه نظرات و دید گاه های خود در خصوص مسایل اقتصادی کشور پرداخته و برای رفع برخی از این مشکلات راهکار های خود را ارایه دادند.

 

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.