شناسه : 72763
امروز شنبه 1402/01/26 - 07:58
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه سازمان بسیج اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی کشور به مناسبت روز جهانی قدس

اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، با گذشت ۷۰ سال از اشغالگری رژیم‌صهیونیستی و مقاومت مردم فلسطین می‌توان گفت که فلسطین همچنان مهمترین و زنده ترین مسئله مشترک امت اسلامی است و بهترین میزان و معیار سنجش حریت و آزادگی در جهان است.
سازمان ها ،نهادها و انجمن های بین المللی مدعی حقوق بشر هنوز هیچ موضع شفاف و موثری در خصوص مسئله فلسطین اتخاذ نکرده اند اما در این میان کشورهای اسلامی از ایران تا پاکستان، افغانستان، عراق، بحرین و یمن هیچگاه از آرمان آزادی قدس شریف کوتاه نیامده اند.
مردم مقاوم ما با اجتماعات پرشور خود همواره نشان داده اند که در پیگیری مسئله فلسطین مصمم هستند و این ایستادگی اکنون به دیگر کشورهای منطقه نیز تسری یافته و عزم جدی و تصمیم جمعی برای پیگیری آرمان آزادی فلسطین صورت گرفته است.
اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،از آحاد آزادگان جهان بویژه ملت قدرشناس و شریف ایران دعوت می نماید با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف اعلام نمایند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.