شناسه : 72676
امروز یکشنبه 1401/10/18 - 08:55
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور:

وظیفه بسیج فعالان اقتصادی،مین زدایی ازجلو پای فعالان اقتصادی است

هدف از افتتاح دفاتر بسیج اتاق های بازرگانی در سراسر کشور دو نکته است؛بسیج بازوی اتاق بازرگانی و حلقه وصل همه بخش های خصوصی خواهد بود همچنین کمک به امنیت سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی ازدیگراهداف بسیج میباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم افتتاح دفتر بسیج اتاق بازرگانی بندرعباس همزمان باافتتاح ساختمان اتاق بیان کرد:همه فعالان اقتصادی باید به دنبال این اصل از فرمایشات مقام معظم رهبری درگام دوم باشند که می فرمایند؛ نسل جوان مومن دانا و پرانگیزه با مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل "ما میتوانیم" نویدبخش تحقق تمدن نوین اسلامی است و این جوانهامیتوانند فاصله بین واقعیت وآرمانهای نظام مقدس اسلامی درهمه بخشها بویژه بخش اقتصادی راپرنمایند.


دکترغلامرضا حسن پور افزود:  بازار بزرگ ملّی، بازار بزرگ منطقه‌ای با داشتن ۱۵ همسایه با ۶۰۰ میلیون جمعیّت ازفرصتهای استثنایی ایران است ولی چند درصد بازار کشورهای همسایه دست ماست؟

وی در ادامه بیانات افزود: حضرت آقادرگام دوم به سواحل دریایی طولانی وسایرظرفیتها اشاره کردندو یک جمله که خیلی قابل تامل است بیان فرمودند" ایران ازنظرظرفیّتهای استفاده‌نشده‌ی طبیعی و انسانی در رتبه‌ی اوّل جهان است" بسیج برای احیای این ظرفیتها پا به میدان گذاشته است.


رهبرمعظم انقلاب نکاتی را در مورد اقتصاد می فرمایند که ما واقعا به آن ها توجه نمیکنیم،وهمه اعم ازدولت، مجلس وبخش خصوصی بایدبه فرمایشات ایشان توجه کنیم، حضرت اقا می فرمایند؛ اقتصاد یک نقطه‌ی کلیدیِ تعیین‌کننده است. اقتصاد قوی، نقطه‌ی قوّت و عامل مهمّ سلطه‌ناپذیری و نفوذناپذیری کشور است و اقتصاد ضعیف، نقطه‌ی ضعف و زمینه‌‌ساز نفوذ و سلطه و دخالت دشمنان است.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور کرد: دولت و فعالان اقتصادی باید به این نکته توجه کنند که همه‌ی راه‌حل‌ها در داخل کشور است همان طور که حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب می فرمایند؛ جوانان عزیز در سراسر کشور بدانند که همه‌ی راه‌حل‌ها در داخل کشور است. اینکه کسی گمان کند که «مشکلات اقتصادی صرفاً ناشی از تحریم است و علّت تحریم هم مقاومت ضدّ استکباری و تسلیم نشدن در برابر دشمن است؛ پس راه‌حل، زانو زدن در برابر دشمن و بوسه زدن بر پنجه‌ی گرگ است» خطایی نابخشودنی است. این تحلیل سراپا غلط، هرچند گاه از زبان و قلم برخی غفلت‌زدگان داخلی صادر میشود، امّا منشأ آن، کانونهای فکری و توطئه‌ی خارجی است که با صد زبان به تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران و افکار عمومی داخلی القاء میشود.


وی گفت:متاسفانه ماشاهدهستیم که همچنان دولت وسایربخشها دربرنامه ریزیهابه احیای برجام تکیه دارند وبخش خصوصی نیزنگاهش به غرب وبه تعبیر غلط قدرتهای دنیااست وتااین نگاه غلط اصلاح نشود،نمیتوان شاهدرونق اقتصادی بر پایه تولیدداخلی بود.

دکترغلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مراسم افتتاح دفتر بسیج اتاق بازارگانی استان هرمزگان بیان کرد:
به لطف الهی باافتتاح این دفتر، ۳۴ مین دفتر بسیج اتاق بازرگانی افتتاح شدوالان در۳۴اتاق بازرگانی سراسر کشوربسیج فعالیت خودراآغاز نموده است.

حسن پور افزود: تعریف ما از بسیجی کسی است که منافع ملی در اولویتش باشد حال به هرسلیقه  و هرجناح، گروه و مذهبی که باشد.


حسن پور در مورد راهبر دشمن بیان کرد: نا امید کردن مردم و مسئولین کشور، انتشار خبرهای دروغ ، معکوس کردن واقعیت ها و بزرگ کردن عیوب از جمله راهبرد های دشمن در اغتشاشات اخیر بودکه باجنگ رسانه ای تمام عیار علیه ملت ایران هجوم آوردندولی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.


وی افزود: وظیفه اصلی مادربسیج اصناف وبسیج فعالان اقتصادی امیدآفرینی باتلاشهای شبانه روزی درامررونق اقتصادی است.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.