شناسه : 72621
امروز چهارشنبه 1401/08/11 - 22:38
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور:

درفتنه اخیرباجنگ جهانی رسانه ای مواجه بودیم

حسن‌پور بیان کرد: همه استکبار در فتنه اخیر جمع شدند و جنگ جهانی رسانه‌ای وسیعی را علیه ایران بوجود آوردند به نحوی که ذهن برخی انقلابیون هم مخشوش شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،غلامرضا حسن‌پو رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور صبح امروز در آیین گرامی‌داشت هفتم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و تجلیل از کاسبان امین که در حرم امام‌زاده صالح برگزار شد، اظهار داشت: از ابتلای شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی تاکنون ۱۴ نبرد با آمریکا و ایادی آن داشتیم که شاید سخت‌ترین آن در سال ۱۳۶۰ و آن هم مربوط به درگیری با منافقین بود، اما در این فضای ملتهب مردم در برابر منافقین ایستادگی کردند تا اینکه بساط منافقین را از کشورمان برچیدند.
حسن پور افزود: اصناف در دوران دفاع مقدس ۱۱ هزار شهید دادند و حتی در مقابله با فتنه داعش که آمریکایی‌ها رسما اعلام کردند آن را ایجاد کردند، شهدای بسیاری را تقدیم کردند.
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان ادامه داد: همه استکبار در فتنه اخیر جمع شدند و جنگ جهانی رسانه‌ای وسیعی را علیه ایران بوجود آوردند به نحوی که ذهن برخی انقلابیون هم مخشوش شد؛ این فتنه‌ای بود که اغتشاشگران در آن دستور داشتند کشته سازی کنند تا کشورمان دچار جنگ داخلی و سوری سازی شود، اما بواسطه همراهی مردم و اصناف به نتیجه نرسید هر چند اصناف در این رابطه خیلی متضرر شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: هیچ کجای کشور اصناف و بازاریان با این اغتشاشگران همراهی نکردند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.