شناسه : 72618
امروز چهارشنبه 1401/08/11 - 12:10
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور؛

مراسم هفتم شهدای شاهچراغ امروز در سراسر کشور برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: مراسم هفتم شهدای حرم شاهچراغ چهارشنبه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای حرم شاهچراغ توسط اصناف و بازاریان اظهار کرد:  اصناف و بازاریان در فتنه اخیر به لطف الهی تو‌دهانی محکمی به فتنه گران زدند.

وی به مراسم برگزار شده توسط اصناف و بازاریان در حمایت از انقلاب اسلامی که در ۶ مهر سال جاری در محل مسجدامام خمینی بازار برگزار شد اشاره کرد و افزود:  اصناف و بازاریان مراسم باشکوهی برگزار کردند و از مردم محترم حمایت کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور ادامه داد: در بازار شاهد بودیم که اصناف و بازاریان در مسیر انقلاب و امام(ره) بودند و بعضاً اراذل و اوباش جهت انتقام گرفتن به بازار حمله کردند اما موفق نشدند، زیرا بازار از ابتدا با انقلاب بود. امروز نیز جوانان بازار چون گذشته در مسیر انقلاب هستند.

حسن پور با اشاره به حوادث اخیر کشور عنوان کرد: داعش با استفاده از فرصت به دست آمده از فتنه ها و آشوب ها که توسط برخی از اراذل و اوباش ایجاد شد، آن جنایت بی‌سابقه را در حرم شاهچراغ مرتکب شد که منجر به شهادت عده‌ای از هموطنان عزیزمان شد.

وی تصریح کرد: بازار اولین مجموعه بود که به این جنایت واکنش نشان داده و بیانیه صادر کرد. 

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور عنوان کرد: اصناف و بازاریان روز چهارشنبه ۱۱ آبان نیز به مناسبت هفتمین روز شهادت شهدای حرم شاهچراغ،  مراسم بزرگداشتی همزمان در مساجد و تکایای سراسر کشور برگزار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد روز ۱۱ آبان مصادف با سالروز شهادت شهید طیب حاج اسماعیل رضایی از شهدای اصناف و بازاری که در زمان خفقان رژیم طاغوت پای امام ایستادند و ناجوانمردانه در زندان توسط رژیم منحوس پهلوی تیرباران شدند.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در پایان امروز جوانان همچون سال ۴۲ در صحنه هستند، گفت: ان شا الله روز ۱۱ آبان ماه مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ با محوریت جهاد تبیین برگزار می شود و بازاریان شمیرانات این مراسم را برگزار خواهند کرد.

پایان پیام/

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.