شناسه : 72608
امروز چهارشنبه 1401/07/27 - 08:06
نویسنده : mohammad rezaeian

دهمین نمایشگاه پوشاک ایران برگزار می شود

مجید افتخاری عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان پوشاک ایران بیان کرد: دهمین نمایشگاه پوشاک ایران برپا شده است تا تولیدکنندگانی که ظرفیت صادرات را دارا هستند با حضور و معرفی توانمندی های صادراتی ‌خود بستر و زمینه صادرات برای آنها فراهم گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، مجید افتخاری عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان پوشاک ایران بیان کرد: دهمین نمایشگاه تخصصی پوشاک با حضور جمعی از بزرگترین تولیدکنندگان و فعالان صنعت پوشاک از تاریخ 29 مهرماه لغایت دوم آبانماه در تهران محل دائمی نمایشگاه بین الملی برگزار خواهد شد.

افتخاری عنوان کرد : این نمایشگاه بستر مناسبی برای آشنایی با فعالان و تولید کنندگان داخلی خواهد بود و می تواند پلی مناسب برای آشنایی با ظرفیت های تولید داخل در صنعت پوشاک باشد.

وی افزود: همچنین در این نمایشگاه فضایی فراهم شده است تا تولیدکنندگانی که ظرفیت صادرات را دارا هستند با حضور و معرفی خود و همچنین توانمندی های صادراتی مجموعه خود بستر و زمینه صادرات برای آنها فراهم گردد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان پوشاک ایران بیان کرد: لذا تولیدکنندگانی که ظرفیت صادرات علی الخصوص به کشور روسیه را دارا هستند با مراجعه به نمایشگاه، همکاری لازم جهت کمک به صادرات آنها صورت خواهد گرفت.

افتخاری در پایان یادآور شد زمان بازدید نمایشگاه از ساعت 8 لغایت 16 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی سالن 8 و 9 خواهد بود.

44

 

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف پوشاک
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.