شناسه : 72603
امروز دوشنبه 1401/07/18 - 09:11
نویسنده : mohammad rezaeian

اصناف از ترس خسارت به اموال‌شان توسط اغتشاشگران تعطیل کردند

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی با بیان اینکه اغتشاشگران برای بازاریان و مشتریان مزاحمت ایجاد کردند گفت: تعطیلی به موقع بازار باعث شد خسارت زیادی به بازاریان وارد نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: بازاریان و اصناف اولین گروهی بودند که به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و با اغتشاش های اخیر برخورد کردند به طوری که تجمع باشکوهی در هفته قبل در مسجد بازار برگزار کردند.

وی افزود:  معدود افراد اغتشاشگری که با بیرون از کشور هم ارتباط دارند، در فضای مجازی به دنبال  التهاب  بودند و حتی شب نامه های مختلفی در بازار توزیع شد اما بازاریان به آنها بی اعتنا بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی ادامه داد: به دلیل بی اعتنایی بازاریان به اغتشاشگران، این افراد دست به چاقو و چماق بردند و برای مشتریان به ویژه خانم ها مزاحمت ایجاد کردند.

وی تصریح کرد: بازریان در نقاطی که بعد از ساعت 13 اغتشاش وجود داشت برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به اموال  مغازه های خود را تعطیل کردند.

حسن پور  گفت: با هماهنگی با روسای اتحادیه ها و اصناف از امروز دوباره تمام راسته ها و کوچه های بازار تهران و تجریش باز بود که همه شهرستان ها نیز همین وضعیت را دارند.

وی اظهار داشت: با توجه به همراهی بازریان و به لطف الهی دیروز خسارت عمده ای به بازاریان وارد نشده است و مغازه ها به موقع بسته شده بود و تنها در برخی از مناطق سطل های آشغال توسط اغتشاشگران به آتش کشده شد.

حسن پور گفت: اغتشاشگران در برخی از مناطق بازار تهران با موتور جابه جای می شدند اما  با توجه به اینکه تعداد آنها اندک بود و مردم و بازاریان با آنها همراهی نکردند، امروز روند کسب و کار بدون مشکل ادامه داشت.

وی تصریح کرد: باید مشکلات بازاریان رفع و موانع کسب و کار برداشته شود تا بتوان قدردان همراهی آنها بود.

حسن پور با بیان اینکه اغتشاشات روز گذشته در بازار به کسب و کار بازریان ضربه وارد کرد گفت: بازاریان زیادی بودند که دیروز باید چک پاس می کردند ولی با مشکل مواجه شدند یا بازاریان در ساعتی که باید فروش داشتند مجبور شدند کسب و کار خود را تعطیل کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.