شناسه : 72599
امروز شنبه 1401/07/09 - 08:14
نویسنده : mohammad rezaeian
در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران

قرائت بیانیه در تجمع اصناف و بازاریان در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات

اصناف و بازاریان امروز گردهم آمدند تا به دشمنان بفهمانند که مردم ولایی ایران همیشه در صحنه بوده و از قرآن ، عترت ، اهل بیت (ع) و تمام ارزش های دینی دست برنمی دارند و این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خورده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، تجمع اصناف و بازاریان در اعتراض به هتک حرمت به مقدسات و همچنین دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب صبح امروز در مسجد امام خمینی (ره) بازار تهران برگزار شد.


رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دراین تجمع بزرگ اظهارداشت: اصناف و بازاریان با حضور در این محل یکصدا به خروش آمدند تا ضمن لبیک به همه ارزش ها، ریشه آشوبگری و توهین به مقدسات دینی و الهی را بخشکانند.


دکتر غلامرضا حسن پور اظهارداشت: اصناف و بازاریان امروز گردهم آمدند تا به دشمنان بفهمانند که مردم ولایی ایران همیشه در صحنه بوده و از قرآن ، عترت ، اهل بیت (ع) و تمام ارزش های دینی دست برنمی دارند و این بار نیز تیر دشمنان به سنگ خورده است.


وی تاکید کرد: اصناف و بازاریان همچون گذشته گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) آماده جانفشانی در راه ارزش ها و تمامیت ارضی این سرزمین هستند.


دکتر حسن پور در پایان از نیروی های حافظ امنیت و فراجا که مظلومانه ایستادند و امنیت کشور را حفظ کردند، تشکر و قدردانی کرد.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در پایان این تجمع اعتراضی ضمن محکومیت حرمت شکنی های اخیر به ساحت مقدسات و اعلام انزجار از این اقدامات بیانیه ای صادر کردند.


متن این بیانیه به شرح ذیل است:
باسمه تعالی
بیانیه اصناف و بازاریان ایران در محکومیت هتک حرمت به مقدسات و همچنین دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب
ان الله یدافع عن الذین امنوا ان الله لایحب کل خوان کفور
مسلماخداوندازمومنان دفاع میکند، قطعاخداوند هیچ خیانتکارناسپاس رادوست ندارد.  (سوره حج آیه ۳۸)
 جنگ ماجنگ اعتقاد است، جنگ ارزشهای اعتقادی - انقلابی علیه دنیای کثیف زور و پول و خوشگذرانی است. جنگ ما، جنگ قداست، عزت و شرف و استقامت علیه نامردمی‌ هاست. رزمندگان ما در دنیای پاکِ اعتقاد و در جهان ایمان تنفس می‌کنند و مسلمین جهان هم که می‌دانند جنگ بین استکبار و اسلام است، جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و ضربه‌های خود را بر همه کاخ نشینان وارد می‌کنند.
بیانات حضرت امام خمینی (ره) 13/04/1367
درحالی که انقلاب شکوهمند اسلامی گام دوم خود را باصلابت برداشته وقله های عزت را به توفیق الهی وهمت ملت بزرگ ایران یک به یک فتح میکند،عده ای قلیل باتحریک امپراتوری رسانه ای غربی وعبری به میدان آمده وبا توهین به مقدسات ازجمله قران کریم وپیامبراعظم (صلی الله علیه و آله) وهجمه به احکام الهی بویژه حجاب وعفاف که ازاحکام ضروری دین است، وحمله به نمادملی پرچم مقدس جمهوری اسلامی،دست به آشوب زده وبه گمان خودشان درصددضربه زدن به امنیت ملی کشوربودند؛دراین میان برخی چهره های مشهور از روی جهل و یا عمد آتش بیار معرکه شده ونمک دان شکسته وخواسته یا ناخواسته به این مملکت وملت بزرگ ایران خیانت نمودند.
این جماعت خائن وبعضا فریب خورده، اشتباه قبلی خودرادربه آشوب کشیدن جامعه تکرار کردند و دست خود را به خون بهترین جوانهای این مرزوبوم آلوده نمودند ولی دوباره توسط امت رسول الله (صلی الله علیه و آله) سیلی محکمی خورده و فرار را برقرار ترجیح دادند.
دراین فتنه از پیش طراحی شده،اصناف وبازاریان مثل گذشته بابصیرت مثال زدنی خود نه تنها بااین یاغیان واراذل واوباش همراهی نکرده بلکه با حفظ آرامش دربازارنقشه شوم استکبارجهانی و ایادی مزدور داخلی رانقش برآب نمودند.
اصناف وبازاریان ضمن محکومیت شدید فتنه‌گریهای اخیر درکشور،ازهمه حافظان امنیت بویژه نیروی انتظامی قهرمان وبسیجیان دلاور قدردانی نموده وامنیت اقتصادی را مدیون امنیت ملی میدانند.
ما اصناف و بازاریان کشور همچون گذشته که در دفاع ازاحکام اسلامی و درپیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته ودر دوران دفاع مقدس که این روزها یادآور رشادتهای رزمندگان است،بابذل مال وجان وتقدیم یازده هزارشهید از کیان ایران اسلامی دفاع کردیم،پای انقلاب خود ایستاده ایم و به عناصر خودفروخته میگوییم که:
ای مگس ، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
عرض خود میبری و زحمت ما میداری
همچنین ازقوه محترم قضاییه میخواهیم که ضمن برخوردقاطع با مسببین این فتنه وعناصر خودباخته ازحریم عفاف وحجاب که ضامن سلامت اخلاقی خانواده وجامعه است دفاع نموده وبراجرای تبصره ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی دربرخورد با جرایم ضدعفت واخلاق عمومی ازجمله بی‌حجابی وبدحجابی اصرار بورزد.
  ماضمن گلایه ازرهابودن فضای مجازی که اتفاقات اخیررارقم زد، و کم کاریهای نهادهای مسول درقوای مجریه ومقننه دربخش حجاب وعفاف، خواستار اقدامات اساسی رسانه ای، فرهنگی، آموزشی وتربیتی توسط مسولین امرهستیم وآمادگی خود را برای همکاری همه جانبه دراین خصوص اعلام می‌داریم وانشالله به توفیق الهی کم کاری اصناف وبازاردربخش فرهنگی راجبران خواهیم نمود و احیاء فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه خود می دانیم.
۶مهرماه ۱۴۰۱
 اصناف وبازاریان ایران

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.