شناسه : 72582
امروز سه شنبه 1401/06/08 - 08:21
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور خبر داد:

حضور ۱۲۰ نفر از بسیج اصناف برای ارایه خدمات فنی و تعمیرات مورد نیاز موکب داران اربعین

حسن پور با بیان اینکه بسیج اصناف در عمود یک موکب خدمات فنی به موکب داران را بنا کرده است، گفت: ۱۲۰ نفر از بسیجیان اصناف در مسیر پیاده روی اربعین به موکب داران خدمات فنی و تعمیرات مورد نظر موکب داران را ارایه می دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مورد اقدامات این نهاد در پیاده روی اربعین گفت: هر ساله بازاریان و اصناف مواکب زیادی را در مسیر پیاده روی اربعین برپا می کردند و به تعمیر تجهیزات و وسایل مورد نیاز زائران و موکب داران کمک می کردند.

 

رییس بسیج اصناف افزود: امسال بسیج اصناف کار جدیدی پیشنهاد داد که مورد استقبال مسئولان قرار گرفت و ما در مسیر پیاده روی اربعین موکبی به عنوان خدمات فنی به موکب داران عراقی احداث شده است.

 

وی گفت: مواکب عراقی بعد از گذشت دو سال قرار است احیا شوند و به تعمیرات و برخی تجهیزات برای ارایه خدمات به زائران نیازمندند. این خدمات از سوی بسیج اصناف در تعمیر و تجهیز موکب ها به صورت خدمات فنی، برق کشی، تعمیر لوازم و تجهیزات و سایر خدمات فنی مورد نیاز به موکب داران ارایه می شود.

 

حسن پور تصریح کرد: برای این منظور 120 نفر از تعمیرکاران و فنی کاران اصناف با سازماندهی از سه استان کشور در عمود شماره یک حضور می یابند. از استان خراسان شمالی 70 نفر، استان سمنان 20 نفر و استان مازندران نیز تعدادی از فنی کاران در این فعالیت حضور دارند.

 

رییس بسیج اصناف گفت: این تعمیرکاران در خدمت مواکب عراقی قرار می گیرند و قبل از شروع راهپیمایی اربعین یعنی 12 شهریور در موکب ها حضور می یابند و شروع به تعمیرات مورد نیاز وسایل و تجهیزات موکب ها در مسیر پیاده روی اربعین می کنند.

 

وی ادامه داد: در طول مسیر اربعین نیز به شکل سیار به نام موکب خادم الرضا به موکب داران عراقی خدمت می کنند.

خادمالرضا

حسن پور در مورد استقرار دقیق این موکب ها گفت: روز چهاردهم شهریور این افراد در موکب ها استقرار دارند و دو روز قبل برای زیارت به کربلا اعزام می شوند.

 

رییس بسیج انصاف تصریح کرد: این گروه ها قطعات و وسایل مورد نیاز را با خود همراه دارند و سایر لوازم مورد نیاز نیز برای آنها ارسال می شود.

 

وی گفت: استقرار اصلی این افراد در عمود شماره یک است و در عمودهای 201 و 600 نیز استقرار موقت دارند و تیم خدمات فنی مرتب در طی مسیر حرکت می کنند و خدمات رسانی انجام می شود. 

 

حسن پور با اشاره به فعالیت بسیج اصناف در روستاها و مناطق محروم تصریح کرد: این افراد پیش از این نیز با حضور در مناطق محروم مشکلات فنی و مهندسی خانوارها در مناطق محروم را حل کردند.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.