شناسه : 72542
امروز شنبه 1401/03/28 - 07:18
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور بیان کرد:

ضرورت ایجاد زنجیره‌ امین در اقتصاد

رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در اتاق بازرگانی خرم‌آباد بیان کرد: ایجاد شبکه زنجیره‌ای امین با مشارکت و مشاوره بسیج برای توسعه و رقابت پذیری در اقتصاد کشوراجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در اتاق بازرگانی خرم‌ آباد بیان کرد: ایجاد شبکه زنجیره‌ای امین با مشارکت و مشاوره  بسیج  برای توسعه و رقابت پذیری در اقتصاد کشوراجرایی می شود.

غلامرضا حسن‌پور، در گردهمایی دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی سراسر کشوردر اتاق بازرگانی خرم‌آباد اظهار کرد: ما باید روزانه پویا بوده و به صورت دانش‌بنیان فعالیت‌های مستمری داشته باشیم.

وی افزود: در راستای برطرف کردن مشکلات مختلف از جمله در حوزه اقتصاد  می‌توانیم از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشورگفت: راه مبارزه کردن با فساد اقتصادی جایگزین کردن ایجاد رقابت واقعی و افزایش میزان تولید است.

حسن‌پور با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان اساس و موتور حرکت و تجاری‌سازی اختراعات هستند، یادآورشد: ایجاد شبکه زنجیره‌ای امین با مشارکت و مشاوره بسیج باید در کشور تشکیل شود.

وی با بیان اینکه باید افرادی را که منافع ملی برای آنها در اولویت است، شناسایی کنیم، افزود: در بخش داخلی باید واحدهای تولیدی صنعتی و صنفی که به واسطه آن‌ها هم می‌توانیم صادرات خود را تقویت کنیم، مورد حمایت و توجه قرار بگیرند.

رئیس سازمان بسیج تجار، اصناف و بازاریان کشورگفت: شناسایی ظرفیت‌های کوچک و متوسط از وظایف مهم بسیج تجار اتاق‌های بازرگانی است.

حسن پور افزود: ریزگردها  برای کشور به یک معضل بزرگ برای تبدیل شده و بسیاری از استانها را درگیر کرده که طرح جلوگیری از ورود آن به کشور در دستور کار قرار گرفت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.