شناسه : 72524
امروز پنجشنبه 1401/02/29 - 10:53
نویسنده : mohammad rezaeian

ثبت 580 گروه جهادی بسیج اصناف در سامانه اطلس جهادی

مدیر سازندگی و فعالیت های جهادی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود : گروه های جهادی تخصصی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با شعار "خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت" کمک شایانی در تولید و خودکفایی و نیازهای اساسی کشور داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، محسن عدالتخواه مدیر سازندگی و فعالیت های جهادی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: طی سال های 1398 تا 1400 با توجه به تغییر رویکرد در خصوص گروه های جهادی از سال 98 با اعزام گروههای تخصصی صنفی به مناطق محروم از قبیل روستاها، حاشیه شهرها، محلات آسیب پذیر و غیره در قالب اردوهای یک روزه و سه روزه اجرا می شود.

وی افزود: سازمان بسیج اصناف با ثبت تعداد 580 گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی سازمان بسیج سازندگی  توانست گام بلندی در تحقق بخشیدن به فرمان  9 ماده ای حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) به گروههای جهادی بردارد.

مدیر سازندگی و فعالیت های جهادی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور افزود : گروه های جهادی تخصصی سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با شعار "خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت"  کمک شایانی در تولید و خودکفایی و نیازهای اساسی کشور داشت.
 

اردوی جهادی

عدالتخواه  در پایان بیان کرد: سازمان بسیج اصناف با همکاری  اتحادیه ها و واحد های صنفی با اعزام گروههای فنی، تخصصی شامل تاسیسات، تعمیر کار لوازم خانگی، جوشکاری، آرایشگری و ... بسته کاملی از خدمات متنوع را در مناطق روستایی و حاشیه شهر به منظور امید آفرینی و خدمت رسانی و ایجاد شور و نشاط ارائه می نماید.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.