شناسه : 72522
امروز چهارشنبه 1401/02/28 - 07:17
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشوربیان کرد:

شناسایی ظرفیت های صادرات پوشاک و کفش به کشور روسیه

دکتر حسن پور افزود با درخواست رئیس کل سازمان توسعه تجارت در خصوص هماهنگی با بخش خصوصی برای صادرات پوشاک و کفش به کشور روسیه ، ظرفیت های موجود به منظور رونق واحدهای کوچک صنفی و توسعه واحدهای بزرگ شناسایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، نشست هماهنگی فعالان بخش خصوصی پوشاک و کفش با حضوردکتر حسن پوررئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و نماینده سازمان توسعه تجارت ایران، سید جلیل جلالی فرد در بسیج اصناف کشور برگزار گردید.


دکتر حسن پور  با اشاره به  اعتمادی که اتحادیه ها و بخش خصوصی به بسیج دارند و در موضوع تولید ماسک تجربه خیلی خوبی داشتیم و توانستیم ماسک 10هزار تومان را به زیر ۵۰۰ تومان عرضه کنیم گفت: با درخواست رئیس کل سازمان توسعه تجارت جناب آقای دکتر پیمان پاک در خصوص هماهنگی با بخش خصوصی برای صادرات پوشاک و کفش  به کشور روسیه ، ظرفیت های موجود به منظور رونق واحدهای کوچک صنفی و توسعه واحدهای بزرگ شناسایی خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم ترسیم یک نقشه راه و دستورالعمل اجرایی افزود: برای ورود به بازار روسیه باید بانما نام سازی (برند سازی )و عرضه کالای مرغوب و استاندارد توجه ویژه نمود.

دکتر حسن پور افزود که نقش بسیج اصناف،  حمایت، هدایت و نظارت و رفع مشکلات و موانع می باشد و به هیچ عنوان درروند تولید و تجارت دخالت نمی کند و بسیج برای حمایت از این امرآمادگی کامل دارد.


در ادامه  آقای سید جلیل جلالی فر به عنوان نماینده سازمان توسعه تجارت وهیئت رئیسه اتاق مشترک ایران و روسیه با تشریح شرایط کنونی کشور روسیه که درجریان مناقشه بین این کشور با اوکراین و اتحادیه اروپا و امریکا پیش آمده گفت: فرصت های بزرگی برای همه کسب و کارها برای ورود به بازار ۱۷  میلیارد دلاری پوشاک ، چرم و مصنوعات این کشور به وجود آمده است از طرفی خروج برندهای خارجی فرصت مناسبی برای تولید کنندگان  در این کشور بوجود آمده است.

در ادامه جناب آقای جلالی فر با اشاره به مذاکرات کلی انجام شده با رئیس اتاق بازرگانی مسکو و فدراسیون روسیه گفت: امکان ایجاد فروشگاه در ۲۰ استان روسیه با ۶۰ میلیون جمعیت به صورت عمده فروشی، خرده فروشی و عامل فروش وجود دارد.


همچنین حاضرین در جلسه  توافق کردند با مدیریت و نظارت بسیج اصناف و محوریت بخش خصوصی توانمندیهای خود را در اسرع وقت به بسیج اصناف ارائه نموده و در مرحله اول در یکی از استان ها ی کشو روسیه فروشگاه های پوشاک و کفش ایرانی دایرگردد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف پوشاک
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.