شناسه : 72479
امروز یکشنبه 1400/12/22 - 23:42
نویسنده : mohammad rezaeian
باحضورمدیرکل بازرسی ونظارت برکالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی

جریمه ۵۰ میلیارد تومانی کارخانه متخلف تولید روغن خوراکی

کارخانه تولید روغن خوراکی امروز به دلیل تخلف عرضه نکردن کالا‌های تولیدی ، همچنین تقلب در مراجعه گشت مشترک جهاد کشاورزی و تعزیرات ۵۰ میلیارد تومان جریمه شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، این کارخانه که در استان تهران است در مجموع 1700 تن روغن خوراکی را در انبارهای خود ذخیره و در شبکه توزیع عرضه نکرده بود، همچنین 300 تن از این مجموع روغن های خوراکی بودند که به دلیل عرضه نشدن به بازار تاریخ مصرفشان گذشته بود.

امروز رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی در قالب گشت های مشترک وزارت جهاد کشاورزی و تعزیرات با مراجعه به این کارخانه، دستور عرضه سریع محصولات کارخانه به بازار را صادر کردند.

آقای احمد اُصانلو رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هرچند کمبود روغن در بازار وجود ندارد اما با هر گونه احتکار کالا برخورد جدی می شود.

همچنین آقای مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: درباره این کارخانه علاوه بر عرضه نکردن به بازار، موارد دیگری چون فروش کالا با نرخ دوگانه همچنین عرضه 70 هزار تن روغن خوراکی خارج از شبکه توزیع مطرح است که این موارد در دست بررسی است

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.