شناسه : 72475
امروز پنجشنبه 1400/12/19 - 21:44
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور مطرح کرد:

بسیج اصناف به دنبال تقویت مشاغل خرد و خانگی است

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: محصولاتی که توسط زنان سرپرست خانوار تولید و در این رویداد کارآفرینی عرضه می‌شود، بسیار باکیفیت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور در حاشیه بازدید از شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی با اشاره برنامه‌های این سازمان در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: باید از برگزار کنندگان این رویداد کارآفرینی بسیار تشکر کرد چراکه فضای نمایشگاه از لحاظ بصری بسیار زیبا طراحی شده و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند از غرفه‌ها بازدید داشته باشند. محصولاتی که توسط زنان سرپرست خانوار تولید و در این نمایشگاه عرضه می‌شود، بسیار باکیفیت است.
حسن‌پور تاکید کرد: در حوزه بسیج اصناف به دنبال این هستیم که بحث مشاغل خرد و خانگی را تقویت و آن را توسعه دهیم. بسیج سازندگی و اصناف از فعالیت های زنان سرپرست خانوار حمایت خواهد کرد چراکه راهکار خروج ما از وضعیت اقتصادی، توسعه مشاغل خرد و خانگی است.

وی با بیان اینکه در حوزه پوشاک می توانیم اقدامات خوبی انجام دهیم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تولید را در این حوزه گسترش دهیم به این دلیل که سابقه خوبی در این حوزه داریم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور اضافه کرد: برگزاری این رویداد باعث تقویت فعالیت‌ها در حوزه کارآفرینی و تولید می‌شود به همین دلیل سازمان بسیج اصناف از نمایشگاه‌هایی که بر اساس ارزیابی، شناسایی و اطمینان از محصولات برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

حسن‌پور در ادامه با اشاره به این موضوع که باید یک مکان ثابت و مشخص برای عرضه و فروش محصولات بانوان سرپرست خانوار در نظر گرفته شود، گفت: در این خصوص باید یک برنامه‌ریزی دقیق و جدی صورت گیرد. می‌توان از ظرفیت بسیج اصناف تهران، سپاه تهران، شهرداری تهران و دیگر‌ ارگان‌ها هم استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف کشور به دنبال سودجویی از فعالیت‌های زنان سرپرست خانوار نیست، گفت: همه ارگان‌ها باید در کنار هم اقداماتی در حوزه حمایت از زنان سرپرست خانوار انجام دهند‌‌. بحث قیمت و کیفیت بسیار اهمیت دارد به همین دلیل تولیدکنندگان باید به این موضوع هم توجه داشته باشند.

این مقام مسئول بیان‌ کرد: امیدوارم شهرداری تهران در حوزه آموزش و کمک به سوریه هم ورود کند. باید تلاش کنیم اتحادی که شهید سلیمانی در بین ملت‌ها ایجاد کرد، در حوزه اقتصاد هم ایجاد شود.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه بسیج اصناف این ظرفیت را دارد که از زنان سرپرست خانوار حمایت کند، افزود: بسیاری از خیرین می‌توانند به این موضوع ورود کنند. می‌توانیم از کمک خیرین در حوزه وام قرض‌الحسنه و مواد اولیه استفاده کنیم‌.

نمایشگاه بوستان گفتگونمایشگاه بوستان گفتگو

 

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.