شناسه : 72465
امروز چهارشنبه 1400/11/27 - 11:25
نویسنده : mohammad rezaeian

تولید واکس محافظ محصولات چرمی پی واکس

محصولات دانش بنیان در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی جهادی کشور ارائه شد، در این نمایشگاه از جمله توانمندی ها تولید واکس محافظ چرم و جلوگیری از خشکی چرم به نام پی واکس( pwax ) بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، محصولات دانش بنیان در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی جهادی کشور ارائه شد. در این نمایشگاه از جمله توانمندی ها تولید واکس محافظ چرم و جلوگیری از خشکی چرم به نام پی واکس(pwax) بود. 

در این نمایشگاه مهندس حیدری جانشین سازمان بسیج اصناف کشور با حضور در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور  از توانمندی تولید کنندگان بازدید کرد.

وی افزود: با تقویت توانمندی های تولید کنندگان داخلی، حمایت و هدایت به سمت تولید با کیفیت میتوان در بازار های خارجی قابل رقابت باشند. 

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در بازدید از غرفه استان همدان  در خصوص محصولات پی واکس بیان کرد: این محصول منحصر به فرد است و توان رقابت با محصولات واکس در بازار داخلی و صادرات را دارد.

 

مشخصات فنی نمونه محصول به شرح ذیل می باشد؛

 

کرم واکس محافظ(بیرنگ) ساخته شده از مواد غیر نفتی و غیر پارافینی، محافظ چرم و افزایش عمر محصولات چرمی  و نرم کنندگی بیشتر چرم و جلوگیری از خشکی چرم می باشد.

1

1-افزایش عمر طبیعی چرم 

این محصول به سبب استفاده از مواد غیر نفتی و پارافینی که عامل مخرب چرم هستند ، افزایش عمر طبیعی چرم را به دنبال دارد  .


2-بدون بو و حساسیت

کرم واکس پی واکس بر خلاف عموم واکسهای متعارف بازار ایران ، بوی زننده و غیر قابل تحمل بویژه در آپارتمانهای امروزی را ندارد و براحتی میتوان درون منزل و در مدت ۳۰ ثانیه و براحتی 1 جفت کفش را واکس زد و ضمنا آلودگی زیست محیطی را به همراه ندارد . 


3-عدم آسیب به چرم در دراز مدت 


این محصول بر پایه روغنهای طبیعی تولید شده و عملا تغذیه واقعی به چرم می دهد و از خشک شدن به مرور و ترک شدن چرم جلوگیری می نماید .در واقع بعد از هر بار واکس زدن کفش عمل جوان سازی چرم اتفاق می افتد .


4-پایه واکس آبی می باشد  ( نفتی و شیمیایی نیست ) .


کلیه محصولات شرکت بر پایه آب و کاملا بی ضرر برای چرم طبیعی می باشد .


5-قابل استفاده برای هر نوع رنگ ( نوع بی رنگ واکس )


این محصول قابل استفاده برای هر نوع رنگ مرسوم چرم در ایران می باشد . 
شایان ذکر است CREAM WAX  علیرغم بی رنگ بودن می تواند بافت چرم را به طور چشمگیری احیا نماید و طراوت ویژه و مجددی به چرم انتقال دهد . 


6-دارای خواص کامل واکس می باشد


این محصول صرفا فقط براق کننده نمی باشد ، بلکه تمام خواص واکس محافظ چرم را داراست . 


7-کاربرد آسان 

 

CREAM WAX  به همراه یک ابر دو تکه مقاوم ( دارای پرفراژ در وسط ابر ) عرضه می شود و در کمترین زمان ممکن و با بالاترین بازدهی، چرم خود را جلا دهید و محافظت نمایید . ( دیگر نیازی به هزینه خرید دو عدد فرچه و پرداخت زمان زیاد 
نیست )

چرم

8-بسته بندی در تیوب 

غالبا واکسها پس از مدتی یا خشک میشوند و مقداری از آن هدر می رود و یا در ته ظرف به راحتی قابل مصرف نیستند . 
پی واکس این مشکل را با بسته بندی 
در قابل تیوبی برطرف کرده است و تا آخرین قطره قابل مصرف میباشد . 


9-بصرفه و کم مصرف ( با رعایت اجرای دستور مصرف )

برای کفش به دلیل طبیعی بودن روغنهای بکار گرفته شده در محصول  ، حتما دو تا سه قطره بیشتر استفاده نگردد ، زیرا بیشتر از آن ، جذب چرم نمی شود و سبب جذب گرد و غبار می گردد . لذا با رعایت این اصل مهم ، این محصول در دراز مدت بسیار به صرفه و اقتصادی محسوب می گردد .
 

واکس دستگاه واکسر ادارات

حفظ براقیت دو سه روزه کفش بعد از دو سه بار مصرف

جذب بسیار کم گرد و غبار۴

پایه آب و مواد غیر نفتی و غیر پارافین

در سه رنگ، مشکی، قهوه ای، بی رنگ

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.