شناسه : 72462
امروز شنبه 1400/11/23 - 18:24
نویسنده : mohammad rezaeian
در بازدید میدانی از حادثه رییس بسیج اصناف کشور مطرح کرد:

آمادگی بسیج اصناف برای کمک به بازاریان متضرر در آتش سوزی بازار تهران

دکتر غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دربازدید میدانی از بازار تهران تیمچه حاجب الدوله داشتیم که متاسفانه حدود ۳۰ باب از مغازه‌های کسبه و کالاهای آنها طعمه حریق شد و خسارات بسیار زیادی به این صاحبان مغازه و به صاحبان کالاها رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دربازدید میدانی از بازار تهران تیمچه حاجب الدوله داشتیم که متاسفانه حدود ۳۰ باب از مغازه‌های کسبه محترم و کالاهای آنها طعمه حریق شد و خسارات بسیار زیادی به این صاحبان مغازه  و به صاحبان کالاها رسید.

وی افزود: ولی خوشبختانه در اولین ساعات حادثه سازمان آتش‌نشانی سریعاً اقدام کرد و هم پلیس محترم جهت نظم امنیت و آرامش حضور داشتند و به حمد الله بسیج اصناف سپاه تهران حضور بسیار خوبی داشت. به لطف الهی و تلاشی که همه دوستان داشتن آتش به سایر قسمتهای بازار سرایت نکرد و یک اتفاق معجزه گونه‌ای در بازار تهران اتفاق افتاد.

رییس بسیج اصناف و بازاریان کشور افزود: مشکلاتی که کسبه محترم داشتند به خصوص آنهایی که گرفتار این موضوع شدند بسیار زیاد بود و بحث اینکه باید میراث فرهنگی همکاری جدی با کسب داشته باشد به جهت بعضی از تعمیرات اداره برق همکاری کامل داشته باشد.

غلامرضا حسن پور بیان کرد: به هر صورت این وضعیت احتمالش در سایر نقاط بازار هم هست که به هر صورت باید مواظبت کنیم. قرار شد که با محوریت خود هیئت امنای تیمچه حاجب الدوله و هیئت امنای بازار و همچنین اتحادیه‌های مرتبط یک جلسه فوری را داشته باشند ماهم به عنوان سازمان بسیج کمک کنیم جهت رفع بعضی از دغدغه‌هایی که این موضوع را انجام بدهیم.

رییس بسیج اصناف کشوردر پایان افزود: امید وارم دستگاههای که دخیل هستند در بازار از جمله شهرداری که نقش اصلی دارند  فوری به امورات بازار رسیدگی کنند تا انشاالله ما شاهد این قصه نباشیم و اگر حادثه گسترش پیدا میکرد نسبت به تلفات و خساراتی که شاید قابل جبران نبود.

3

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.