شناسه : 72435
امروز دوشنبه 1400/10/27 - 22:06
نویسنده : mohammad rezaeian
غلامرضا حسن پور تاکید کرد:

رده های بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی با رویکرد تخصصی برای حل مشکلات مردم گام بردارد

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در جلسه فرماندهان و شورای مرکز بسیج وزارتخانه امور اقتصادی ودارایی تاکید کرد: بسیج وزارتخانه باید با رویکرد تخصصی برای رفع مشکلات مردم با کاردقیق کارشناسی واقدام جهادی گام بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در جلسه فرماندهان و شورای مرکز بسیج وزارتخانه امور اقتصادی ودارایی:بسیج وزارتخانه باید با رویکرد تخصصی برای رفع مشکلات مردم با کاردقیق کارشناسی واقدام جهادی گام بردارد.
وی افزود: رده های بسیج در وزارتخانه امور اقتصادی ودارایی ازجمله مالیات، بانکها، گمرکات، سازمان خصوصی سازی، بورس و غیره با رویکرد جدید به کمک مردم خواهند آمد و با تشکیل هیاتهای اندیشه ورز در همه سطوح با حضور بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای رفع موانع تولید اقدام و پشتیبان تولید و اقتصاد عمومی خواهند بود.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: برخی از بخشنامه ها و تصمیمات باید مورد بررسی مجدد قرار گرفته و انتطار سازمان بسیج از فرماندهان و شورای بسیج وزارتخانه، ارایه راهکارهای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصاد وتلاش برای تحقق اقتصادمقاومتی به معنای واقعی آن است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.