شناسه : 72412
امروز شنبه 1400/10/11 - 13:20
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف کشور بیان کرد:

بسیج حامی همه تولیدکنندگان است/ همه باید از مجموعه های صنعتی کشور حمایت کنیم

آیین افتتاحیه یک کارخانه تولیدی پوشاک بنی جمال صبح امروز با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف در شهر قدس تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن پور طی سخنانی در این مراسم ، از زحمات که کارآفرینانی که در سنگر اقتصاد تشکر کرد و در ادامه  با بیان این که همه ی دنیا تسلیم قدرت شهید سلیمانی هستند و این به دلیل رضایت پدر مادر ایشان است، گفت: در همه  سنگر ها افرادی مثل سنگر اقتصادی افرادی نظیر شهید سلیمانی وجود دارند.


حسن پور تصریح کرد: هستند کسانی که راه شهید سلیمانی را در اقتصاد دنبال می کنند. شهید سلیمانی فعالیت ها و زحمات بسیاری را برای اقتصاد بین المللی کشیدند.

مسئول بسیج اصناف مطرح کرد: بسیج به عنوان حامی در خدمت همه تولیدکنندگان در همه  صنوف است، مخصوصا در بخش پوشاک که در اولویت های ما است.

وی تولید در حوزه ی پوشاک را اشتغالی زود بازده دانست و گفت: این نوع فعالیت ها می توانند ارز آوری کنند و از دولت خواستاریم که به این مجموعه ها کمک کنند

حسن پور اظهار کرد: ما به عنوان مجموعه بسیج می گوییم که اگر کسی در کشور مانعی ایجاد کند،فورا باید با آن فرد برخورد کنیم.

مسئول بسیج اصناف با اشاره به این که باید از همه  مجموعه های صنعتی کشور حمایت کنیم، خاطرنشان کرد: این حرکت ها نشانه  عزم جدی سپاه و بسیج در جهت مانع زدایی تولید است.

وی همچنین از افزایش فعالیت کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف در کشور خبر داد و افزود: دولت هم تازه سرکار آمده است که امیدواریم با همتی که دولت و ملت در کنار یکدیگر دارند این کار را ادامه دهیم.

گفتنی است؛ افتتاح این کارخانه با اشتغال زایی برای بیش از یکصد نفر همراه است.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.