شناسه : 72327
امروز یکشنبه 1400/07/18 - 11:37
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی تاکید کرد:

اصناف و بازاریان خواستار مجازات عوامل جنایت مسجد سید آباد افغانستان هستند

غلامرضا حسن پور افزود: اصناف وبازاریان سراسرکشور هم با برپایی مراسم ویژه گرامیداشت شهدای گرانقدرمسجد سید آباد" شهدای نماز" این جنایت را محکوم خواهند نمود.

دکتر غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،در خصوص جنایت مسجد سید آباد قندوز افغانستان عنوان کرد: شهادت جمعی ازشیعیان مظلوم افغانستان درمسجد سید آباد استان قندوز را خدمت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) ،همه آزادگان جهان و مردم ستم دیده و تحت ظلم افغانستان تسلیت عرض مینمایم.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی افزود: این جنایت هولناک و ضد بشری توسط گروهک جهنمی داعش در حالی رخ داد که آمریکای جهانخوار با اشغال بیست ساله افغانستان وسپس فرارازاین کشوروسپردن حکومت به دست طالبان،ارمغانی جز تروروجنایت وعقب ماندگی برای این کشورنداشت.

حسن پور ادامه داد: حال که طالبان داعیه حکومت بر افغانستان را دارد باید پاسخگوی این جنایت بزرگ که در خانه خدا و در زمان برپایی نمازجمعه رخ داد، باشد و همان طورکه  رهبرمعظم انقلاب فرمودند تمام عوامل این جنایت باید به مجازات رسانده شوند.

رئیس بسیج اصناف کشور افزود: البته  این نگرانی وجود دارد که طالبان از کنار این حادثه عبور کند زیرا طالبان درتفکر خود "تکفیر" برخی مذاهب اسلامی را همواره مد نظرقرار داده است.

رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور بیان کرد: ما ضمن محکومیت شدید این حمله  تروریستی ازهمه  مسلمانان جهان، علمای اسلام و دولتهای اسلامی میخواهیم که با وحدت خود، جلوی تکرار این حوادث که به نوعی نسل کشی است، را بگیرند.

غلامرضا حسن پور افزود: اصناف وبازاریان سراسرکشور هم با برپایی مراسم ویژه گرامیداشت شهدای گرانقدرمسجد سید آباد" شهدای نماز" این جنایت را محکوم خواهند نمود.

وی در پایان برای تمامی شهدا،علو درجات و برای بازماندگان آنها صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند تبارک و تعالی خواستارم و تعجیل در فرج منتقم آل محمد(صلی الله علیه وآله)را خواهانم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.