شناسه : 72292
امروز سه شنبه 1400/06/30 - 11:10
نویسنده : mohammad rezaeian

بیانیه اصناف،بازاریان و فعالان اقتصادی به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است جهت بازخوانی حمایتهای مردمی از یک نظام و به تصویر کشیدن نتیجه واگذار کارها به مردم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،بیانیه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در خصوص هفته دفاع مقدس به شرح ذیل می باشد.

هفته دفاع مقدس فرصت گرانبهایی است جهت بازخوانی حمایتهای مردمی از یک نظام و به تصویر کشیدن نتیجه واگذار کارها به مردم.


حماسه عظیم مردم ایران در دوران هشت ساله جنگ و دفاع مقدس راه پر فروغ و ادامه داری است که امروز در سنگرهای اقتصادی جلوهای دیگر یافته است.


اراده ملت بزرگ ایران در مقابله با تحریمهای ظالمانه و به زیر کشیدن هژمونی غرب و سلطه نامبارک ایشان براقتصاد جهان، درس مقاومت و آزادی را به بشریت ارسال کرد.


دیروز باشکستن حصر آبادان ضعف و حقارت دشمن را صدر اخبار کردیم و امروز با شکستن تحریم و فروش کالای خود در جهان )بخصوص کشورهای تحریم شده( قدرت افسران و سربازان اقتصادی کشور را تیتر محافل خبری جهان میکنیم. ان شاء الله با پیروزی نهایی در این نبرد نابرابر باردیگر عظمت و شکوه مردم ایران را افسانه تاریخ می سازیم.


گرامیداشت دلاوریها و رشادتهای سنگر نشینان دیروز در صحنه نبرد نظامی مشوق تلاشگران و برهم زنندگان توطئههای اقتصادی در شرایط کنونی اقتصادی کشور خواهد بود و نتیجه طبیعی آن تدبیر، همدلی و همافزایی است. ان شاء الله پرتوان و با وحدت گامهای بلند بعدی را برخواهیم داشت.


وظیفه دفاتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی در اتاقهای بازرگانی روانسازی امور تجارت، تولید و رفع موانع از مسیر اقتصاد است تا عملاً شاهد رونق و جهش تولید باشیم. با این کوشش شاهد تغییر عملی در روند تولید و تجارت و صادرات محور شدن تجارت در کشور گردیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.