شناسه : 72256
امروز سه شنبه 1400/05/05 - 15:57
نویسنده : mohammad rezaeian
سردار سپهر بیان کرد:

روز غدیر باید از مکتب امیرالمومنین علی (ع) درس گرفت

سردار سپهر بیان کرد: باید همه برای رفع مشکلات کمک کنیم تا همه در رفع مشکلات سهیم باشیم و حتما باید مراقب سفره مردم مستضعف باشیم و با انصاف کسبه و بازاریان مجددا امید را به جامعه بازگردانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، جشن بزرگ عید سعید غدیر خم با حضور سردار سپهر فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح و دکتر حسن پور اشکذری رییس بسیج اصناف بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در میدان میوه و تره بار بهمن تهران برگزار شد.
در این مراسم که سردار سپهر فرمانده قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح به دعوت کسبه این میدان حضور داشت در خصوص برگزاری جشن غدیر خم بیان کرد: جشن غدیر خم را برپا میکنیم تا از امام مسلمین یاد کنیم حتما باید از آموزه ها درس بگیریم و به آن عمل کنیم و به دیگران هم توصیه کنیم  زیرا این مکتب از امیرالمومنین به ما رسیده است.
سردار سپهر بیان کرد: متاسفانه در این روز ها جامعه بشری درگیر ویروس منحوس کرونا است و این ویروس ساخت دسته بشر متاسفانه جان تعدادی از مردم را  گرفته است و امروز در کشور ما باید با همدلی تلاش کنیم تا از این ویروس رهایی یابیم.
سردار سپهر در این میدان از کمک و همدلی از مکتب امیرالمومنین بیان کرد: خدمت به خلق و خدمت به نیازمند از برکات الهی است و اگر شما به نیازمندی کمک کردی همان گونه که از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است؛ کمک به خدا و رسول کردی و اگر دست زد به سینه او زدی دست زد به خدا و رسول زدی.
وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نقشه راه چگونه زیستن را به بنی بشر و به مستضعفین عالم نشان داده است. امروز الگو و سرمشق مردم جهان هستیم. باورها، اعتقادهای و ایمان ما امروز در جهان نمود دارد .
سردار سپهر افزود: زمانی که مردم در مقابل ویروس کرونا  نیاز به ماسک داشتند و درگیر کرونا بودیم تنها ۲۰۰ هزار عدد ماسک تولید میکردیم و اجازه خرید از کشور های دیگر به واسطه تحریم توسط آمریکا به ما داده نشد و محصول خریداری شده را هم مصادره کردند. با همت بسیج اصناف و تیم تولید توانستیم روزانه ۴۰ میلیون عدد ماسک تولید کنیم.
سردار سپهر عنوان کرد: باید همه برای رفع مشکلات کمک کنیم تا همه در رفع مشکلات سهیم باشیم و حتما باید مراقب سفره مردم مستضعف باشیم و با انصاف کسبه و بازاریان مجدد امید را به جامعه بازگردانیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.