شناسه : 72243
امروز چهارشنبه 1400/04/23 - 15:36
نویسنده : mohammad rezaeian

بازدید از واحدهای تولیدی صنایع چوبی و مبلمان شهرستان پردیس

غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور از واحدهای تولیدی صنایع چوبی و مبلمان شهرستان پردیس بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور، دکتر غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در راستای پیگیری های میدانی از واحدهای تولیدی صنایع چوبی و مبلمان شهرستان پردیس بازدید کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان و مدیران اتاق اصناف ، مسعود امرالهی مدیر اجرایی بسیج اصناف ایران ، حامد سوریان ریاست اداره صمت پردیس ، مسعود اقتداری ریاست اتحادیه درودگران پردیس، سرهنگ گرمابدری فرمانده سپاه پردیس، سرهنگ علمدار فرمانده بسیج اصناف استان تهران، سرهنگ مجیدی فرمانده بسیج اصناف پردیس و جمعی از کارآفرینان شهرستان پردیس صورت گرفت بر ظرفیتهای صنایع چوبی و خودکفایی در زنجیره های این بخش تاکید شد.

لازم به ذکر است دکتر حسن پور از واحدهای تولیدی مبل فنسی و ساحل چوب و نمایشگاه صنایع دستی و مبلمان سلامی بازدید و از دغدغه های این کارآفرینان به طور میدانی نیز مطلع شدند.

ایشان ضمن تشکر از خدمات مسئولان شهرستان پردیس در اهتمام نسبت خدمت رسانی به جامعه تولید کنندگان این منطقه مستعد اشتغال و تولید، تاکید و دستور به رسیدگی هرچه سریعتر موانع تولید بر اهتمام حدی بسیج اصناف برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت توسعه برنامه های جهش تولید ملی و رفع معضلات و موانع تولید کنندگان در اتاق اصناف و اداره صمت شهرستان تاکید نمودند.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

 

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.