شناسه : 72093
امروز یکشنبه 1400/02/05 - 13:39
نویسنده : mohammad rezaeian
رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور تاکید کرد:

نقش آفرینی اصناف و بازاریان در مرحله جدید کمک مومنانه

کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و توزیع میان کارگران بازار و صنوف آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور اشکذری رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور در خصوص ادامه کمک های مومنانه عنوان کرد: مرحله بعدی کمک های مومنانه مجموعه اصناف، بازاریان با هدایت و مدیریت بسیج به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شده و در سراسر کشور در حال اجراست.

وی افزود: کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و توزیع میان کارگران بازار و صنوف آسیب دیده از کرونا و نیازمندان در حال اجراست.

دکتر حسن پور در خصوص طرح ایران مهربان توضیح داد: طرح ایران مهربان با همکاری بسیج اصناف و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف سرپرستی ایتام با عنوان فرزندان امیرالمومنین (ع) از اسفند سال 99 شروع شده که شامل 110 هزار یتیم درکشور خواهد شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این تعداد محقق می گردد.

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی بیان کرد: سنت حسنه پخت رایگان نان در قالب کمک مومنانه در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) تا شام میلاد اجرا خواهد شد و امسال با توجه به شرایط خاص این کار گسترش داشته و نان صلواتی با همت خیرین محترم در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که سفره های اطعام در این روزهای کرونایی کشور برگزار نمیشود خیرین اصناف و بازار با پخت غذای گرم و توزیع غذا بین نیازمندان در حاشیه شهرها روی آوردند و کمک های مومنانه خود را از طریق توزیع غذای گرم انجام میدهند.

وی در پایان عنوان کرد: ضمن تشکر از اصناف و بازاریان به کمک های مومنانه از همه عزیزان میخواهم علی رغم تعطیلی بازار و خسارات به وجود آمده از بیماری کوید 19 همدلی و کمک  های مومنانه  خود را افزایش دهند و همچنان افتخار آفرینی نمایند.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.