شناسه : 72089
امروز سه شنبه 1400/01/24 - 12:38
نویسنده : mohammad rezaeian

صادارت پارچه مبلی ایرانی به ترکیه و عراق

رییس هیات مدیره شرکت «جهان اروم اُیاز» اعلام کرد: بزودی خط تولید پارچه های مبلی جدید در این واحد تولیدی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،حسن همتی در مراسم بازدید رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و هیات همراه از کارخانه « اروم اُیاز» ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور تکمیل محصولات در آینده نزدیک خط تولید پارچه های مبلی با عرض ۳ متر و ۲ مترو ۲۰۰ در این مرکز راه اندازی خواهد شد.وی افزود: تولید پارچه مبلی با عرض ۳ متر جزء مزیت های نسبی ما محسوب می شود.
وی افزود: در حال حاضر حدود ۸۰۰ نفر بصورت مستقیم در ۳ شیفت کاری در این کارخانه مشغول فعالیت هستند.
حسن همتی اظهارداشت: با راه اندازی خط تولید پارچه های جدید حدود ۲۰۰ فرصت شغل جدید در این مرکز ایجاد خواهد شد. راه اندازی این خطوط جدید نقش مهمی در توسعه بازار این شرکت خواهد داشت.
تولید ۱۰۰ نوع کالا
وی می گوید: با توجه به پتانسیل های موجود در این شرکت امکان تولید ۱۰۰ نوع کالا هر کدام در ۲۰۰ رنگ متنوع وجود دارد.
وی گفت: «جهان اروم اُیاز» علاوه بر استاندارد ملی ، موفق به اخذ استاندارد « اکو ۱۰۰» اروپا در زمینه نساجی است. اکو ۱۰۰ از معتبرترین استاندارد های روز دنیا در بخش نساجی است.
 نصب سیستم اتوماسیون توزیع رنگ پارچه
حسن همتی از خریداری و نصب سیستم اتوماسیون توزیع رنگ پارچه در این شرکت خبر داد. وی گفت: این برای نخستین بار است که یک شرکت ایرانی در بخش پارچه اقدام به خریداری و نصب این سیستم پیشرفته کرده است.
به گفته وی با خرید این دستگاه این امکان وجود دارد تا بنا به خواسته مشتری، هر کد رنگ سفارش داده شده تولید و به بازار عرضه شود.
 صادرات به ترکیه و عراق
رییس هیات مدیره شرکت «جهان اروم اُیاز» اعلام کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته علاوه بر تامین نیاز داخلی ، بخش از محصولات این شرکت سال گذشته به دو کشورعراق و ترکیه صادر شد. همچنین در نظر داریم در سال جاری نیز بخشی از تولیدات خود را مجددا به کشور ترکیه صادر نماییم.
راه اندازی فاز دو کارخانه
حسن همتی در ادامه از آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این کارخانه خبر داد.به گفته وی با راه اندازی فاز دوم ، حدود ۱۲۰۰ فرصت شغلی جدید در این شرکت ایجاد خواهد شد.

رییس هیات مدیره شرکت «جهان اروم اُیاز» در پایان از اقدامات و تلاش های بسیج اصناف کشور به ویژه دکتر غلامرضا حسن پور در خصوص بازدید از مراکز تولیدی و همچنین برنامه ریزی و پی گیری به منظور رفع مشکلات و موانع تولید در این مراکز قدردانی کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.