شناسه : 72041
امروز دوشنبه 1399/12/25 - 10:33
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر حسن پور در آیین افتتاح وبگاه عرضه چادر مشکی عنوان کرد:

ظرفیت تولید ۵ میلیون متر پارچه چادر در کارخانه نای زرین خوانسار

صبح امروز آیین رونمایی از وب‌گاه ویژه فروش چادر مشکی "با چادر" در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، صبح امروز در آیین رونمایی از وب‌گاه ویژه فروش چادر مشکی "با چادر" در سالن شهید سلیمانی سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری این آیین با حضور غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و فرمانده‌های حوزه‌های مقاومت بسیج وزارت اقتصاد و دارایی همراه بود.

در این مراسم غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف طی سخنانی اظهار داشت: بخش‌های خصوصی و دولتی در زمینه تولید چادر ورود نکردند و پس از پیگیری ها‌ی بسیج اصناف شاهد افتتاح خط تولید چادر کارخانه نای زرین بودیم.

مسئول سازمان بسیج اصناف از ظرفیت تولید ۵ میلیون متر پارچه چادر در این کارخانه خبر داد و گفت: باید به هدف تولید ۹۰ میلیون متر چادر در سال برسیم.

حسن پور با تاکید بر اهمیت بازار برای فروش کالای تولیدی تصریح کرد: وب‌گاه "با چادر" از امروز جهت فروش و پیش فروش پارچه و چادر به صورت آنلاین شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی با بیان این که باید بتوانیم در فرهنگ حجاب و عفاف موفق باشیم، اضافه کرد: امیدوار هستیم که مابقی سرمایه گذاران هم در جهت حمایت از این تولید ملی کوشا باشند.

مسئول سازمان بسیج اصناف خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها ده میلیون متر از ظرفیت ۹۰ میلیون متری چادر کشور تولید می‌شود.

غلامرضا حسن پور به ارز آورری محصول چادر اشاره کرد و گفت: در صورت تولید حداکثری چادر توانایی صادرات چادر به کشور‌های مسلمان همسایه را خواهیم داشت.

حسن پور با اشاره به کیفیت و تنوع چادر‌های تولیدی اذعان داشت: چادر‌های ساخت ایران کیفیت بهتری نسبت به چادر‌های وارداتی دارند.

وی با بیان این که باید کیفیت تولید چادر به حد اعلا برسد، مطرح کرد: کیفیت چادر‌های تولید ایران هم تراز و حتی بهتر از کیفیت چادر‌های وارداتی است.

مسئول سازمان بسیج به تعطیلی یک دهه‌ای این کارخانه در سال‌های پیش اشاره کرد و افزود: بسیج اصناف همراه با قوه قضاییه در راستای راه اندازی مجدد این کارخانه ورود کرد.

حسن پور با اشاره به بازگشایی پلمپ ده ساله این کارخانه در شهرویور امسال خاطر نشان کرد: با راه اندازی این خط تولید فرصت شغلی برای دویست نفر ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: بحمدالله راه اندازی مجدد این کارخانه ضمن ایجاد اشتغال و گسترش فرهنگ حجاب در زمینه جهش تولید نیز موفق بوده است.
 

در پایان این مراسم از فروشگاه عرضه پارچه چادر مشکی رونمایی شد.


 

چادر مشکی 6

 

0 دیدگاه