شناسه : 71988
امروز دوشنبه 1399/12/04 - 14:52
نویسنده : mohammad rezaeian

۲۸ پدر زندانی در البرز به آغوش خانواده بازگشتند

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) و در آستانه میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر، ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان البرز که ۲۸ نفر از آنان شامل آقایان بودند، با کمک خیرین به آغوش خانواده های خود بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،رییس بسیج اصناف استان البرز روز دوشنبه در حاشیه آیین آزادی ۳۰ زندانی جرایم غیرعمد استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان البرز برگزار شد به خبرنگار ایرنا گفت: چهارمین مرحله نهضت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم به مناسبت ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر با آزادی ۳۰ مددجوی زندان های استان اجرا شد.

علی ترکاشوند با بیان اینکه ستاد دیه استان پرچمدار آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد می باشد، افزود: این زندانیان که بیشتر به دلیل بدهکاری مالی که داشتند در زندان به سر می‌بردند با کمک خیرین به خصوص خیرین اصناف آزاد شدند.

وی افزود: آزادسازی زندانیان توسط خیرین اصناف اهمیت زیادی در این ایام دارد زیرا در حالی که در شرایط کرونا صنوف و اتحادیه‌ها به طور مرتب با تعطیلی روبرو بوده و دچار بیشترین آسیب از تهدید، تحریم و بیشترین آسیب از بیماری منحوس کرونا شدند ولی امروز بیشترین حمایت، هدایت، کنترل و پشتیبانی‌کننده مردم اصناف و بازاریان بودند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه بسیج اصناف درپی ترویج این فرهنگ حسنه در بین صنوف است، اظهار داشت: اصنافیان، بازاریان، تجار و بازرگانان همواره صف‌شکن کمک به نیازمندان و کمک به انقلاب بودند و امروز نیز خوش درخشیدند.

وی یادآور شد که همچنین با همکاری ستاددیه استان قرار است تا پایان سال ۲۴ زندانی دیگر آزاد شوند.

دراین مراسم از خیرین اصناف تجلیل و مددجویان آزادشده با دریافت یک بسته اهدایی از سوی خیرین به خانه های خود بازگشتند.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.