شناسه : 71984
امروز دوشنبه 1399/12/04 - 09:55
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف استان گلستان

رسالت بزرگ ۱۰۰۰ کاسب امین در توزیع محصولات معیشتی تنظیم بازار در استان گلستان

با همکاری سازمان صمت و بسیج اصناف؛ شبکه بزرگ کاسبین امین در سطح استان در جهت توزیع اقلام اساسی رسالت مهمی را بر عهده گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،مسئول سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان گفت: با همکاری سازمان صمت و بسیج اصناف؛ شبکه بزرگ کاسبین امین در سطح استان در جهت توزیع اقلام اساسی رسالت مهمی را بر عهده گرفته است.

سرهنگ پاسدار ابراهیم مهقانی افزود: این شبکه تخصصی قبلا با راه اندازی کارگروه جهادی و ۱۴ کارگاه صنفی، در تولید و توزیع بیش از ۵ میلیون ماسک باکیفیت. استاندارد و  ارزان در سطح استان، هزینه این محصول را مدیریت و به ۳۰ درصد قیمت ماسک های موجود در بازار کاهش داد.

 عضو کار گروه تنظیم بازار استان افزود: در مرحله بعد با همکاری سازمان صمت و اداره کل پشتیبانی دام استان، کاسبین امین بسیج اصناف با مدیریت در توزیع جهادی ۴۰۰ تن مرغ منجمد قیمت این محصول را در استان مدیریت نمود و به قیمت مصوب رسانید.

مهندس مهقانی در پایان گفت: هم اکنون نیز در  امر نظارت بر بازار بویژه ایام قبل عید، بیش از ۵۰۰ همیار بازرسی در سطح استان با بازرسان سازمان صمت همکاری می نمایند.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.