شناسه : 71894
امروز پنجشنبه 1399/11/02 - 14:13
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر محمدصادق مفتح:

قوانین به درستی اجرا نشده‌اند

نایب رییس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران درنشست سالانه هیاتهای اندیشه‌ورز بسیج اصناف کشور گفت: یکی از مشکلات کشور را اجرا نشدن قوانین خوب در عین وجود مواد خوب قانون ذکر و بیان کرد: قوانین خوب، در مرحله اجرا خراب می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،نایب رییس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران در نشست سالانه هیاتهای اندیشه‌ورز بسیج اصناف کشور یکی از مشکلات کشور را اجرا نشدن قوانین خوب در عین وجود مواد خوب قانون ذکر و بیان کرد: قوانین خوب، در مرحله اجرا خراب می‌شوند.

محمدصادق مفتح افزود: دولتها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با گرایشهای مختلف بر سر کار آمده‌اند اما قوانین در مرحله اجرا، به درستی اجرا نشده‌اند. 

وی در ادامه سخنانش نقشه مذبوحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را کشاندن پابرهنگان به کف خیابانها ذکر و بیان کرد: دشمن با تمام ابزارهای در دستش معیشت مردم را هدف قرار داده و می‌خواهد از درون به نظام ضربه بزند لذا باید در مقابل دشمنی که به صورت جدی با ما مقابله می‌کند بطور جدی بایستیم. 

نایب رییس شورای بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی ایران گفت: خطری که معیشت مردم را تهدید می‌کند کمتر از حمله نظامی نیست. 

وی افزود: نیروی مقاومت بسیج باید با برنامه مدون وارد صحنه شود و به نابسامانیهای مدیریتی کشور پایان دهد.

مفتح ادامه داد: همچنین باید زنجیره تامین استانی را ایجاد کنیم تا حلقه‌های مختلف تحت یک مدیریت با یکدیگر کار کنند. 

وی گفت: تشکلهای صنفی نیز باید در اجرا به خدمت گرفته شوند زیرا هم‌اینک تشکلها از عرصه سیاستگذاری و اجرا دور هستند. 

نشست سالانه هیاتهای اندیشه‌ورز سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با هدف تدوین سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه کشور در بخش اصناف و بازاریان با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب، تا فردا در مشهد ادامه دارد. 

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.