شناسه : 71890
امروز چهارشنبه 1399/11/01 - 12:59
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بازاریان وفعالان اقتصادی بهترین دیده بان برای مقابله با جنگ اقتصادی هستند

دکتر مظفر در نشست سالانه هیئت اندیشه ورزی سازمان بسیج اصناف گفت : اصناف و بازاریان بهترین دیده بان و ناظر برای مقابله با جنگ اقتصادی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در ادامه نشست هیئت های اندیشه ورز در مشهد مقدس رییس مرکز مطالعات و بررسی های راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما ازفعالان بازار و فعالان اقتصادی و همچنین اتاق های اصناف با محوریت سازمان بسیج اصناف کشور دعوت می کنیم با توجه به تجربه بالایی که درحوزه اصناف دارند در تدوین سند چشم انداز هفتم توسعه مارایاری نمایند.

فعالان اقتصادی اصناف و بازار با توجه به تجارب ارزنده ای که دارند بهترین دیده بان و ناظر برای مبارزه با تحریم اقتصادی وجنگ و تحریم های مالی هستند.

وی گفت:ما امروز تقاضا می کنیم که حتما فعالان این حوزه مجمع تشخص مصلحت نظام را در تدوین سند توسعه هفتم کمک دهند.

یکی از سیاست های ابلاغی که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند این بودکه اقتصاد مقاومتی یکی از سرفصل های مهم نظام است و اصناف بهترین رصد کننده و دیده بان هستند که می توان برای ارزیابی ازآن ها کمک گرفت و در حل مشکلات اقتصادی پیش قدم باشند.

دکتر مظفر در پایان اظهار داشت هیئت های اندیشه ورز قبل از ارائه پیشنهاد ها تحلیل و بررسی این موارد است و دغدغه اصناف به صورت جدی مورد بررسی قرار گیرد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.