شناسه : 71711
امروز دوشنبه 1399/09/17 - 10:54
نویسنده : mohammad rezaeian
دکتر غلامرضا حسن پور

نگذاشتیم‌ مردم دغدغه ماسک داشته باشند

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: متاسفانه عده ای سلامت مردم را در گرو گران کردن پارچه ماسک قرار داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، دکتر غلامرضا حسن پور با حضور درجلسه مشترک کمیته لجستیک ستادملی مبارزه با بیماری کرونا که با حضور وزرای کشور و صمت برگزار شد ضمن اعلام این مطلب به تشریح عملکرد کارگاه های صنفی جهادی در سراسر کشور پرداخت.
وی در ادامه این نشست ازعدم عرضه پارچه ماسک به کارگاههای تولیدی طی دو ماه گذشته به شدت انتقاد کرد.
رییس بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی با اشاره به دستورالعمل جدید وزارت بهداشت درخصوص ارتقای کیفیت ماسک از وزرای کشور و صمت خواست ترتیبی اتخاذ نمایند تا کارگاههای صنفی و جهادی بتوانند از پارچه «ملت بلون» که مورد تاکید سازمان غذا وداروست، استفاده نمایند.
دکتر حسن پور افزود: در مدتی که پارچه به کارگاههای ما در سراسر کشور تخصیص داده نشد ، برخی سلامت مردم را در گرو گران کردن پارچه قرار دادند.
به گفته وی علی رغم عدم تخصیص پارچه به کارگاههای تولیدی صنفی جهادی ، هیچ گاه تولیدکنندگان تسلیم این کار غیر اخلاقی و انحصار طلبانه نشده و به هر ترتیب که بود پارچه را تهیه کرده و تولید را ادامه دادند تا درسلامت مردم خللی ایجاد نشود.
عضوهیات عالی نظارت برسازمانهای صنفی گفت: وجود ماسک های بی کیفیت که در کارگاههای غیرمجاز تولید یا بعضا به صورت قاچاق وارد کشورمی شود، آسیب های فراوانی درفروش ماسک های با کیفیت واستانداررقم زده وانشالله با یک برنامه ریزی مشترک با وزارت صمت ووزارت بهداشت با این مجموعه های برخورد شود.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.