شناسه : 71647
امروز چهارشنبه 1399/07/30 - 10:45
نویسنده : mohammad rezaeian
در آسایشگاه خیریه کهریزک؛

افتتاح خط تولید ماسک در آسایشگاه کهریزک

خط تولید ماسک نیمه صنعتی آسایشگاه کهریزک روز گذشته با حضور رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، در این مراسم که اعضای هیات مدیره این مرکز نیز حضور داشتند، دکتر غلامرضا حسن پور اعلام کرد: منطقه کهریزک با نام این آسایشگاه شناخته شده است که این مهم نشان دهنده روحیه بسیجی مدیران و کارکنان این مرکز در ارایه خدمات صادقانه به این قشر از جامعه است .


وی اظهارداشت: اقدامات صورت گرفته توسط مدیران و کارکنان و همچنین نیت پاک نیکوکاران موجب شده تا شاهد باشیم کهریزک در زمینه های مختلف توانبخشی و نگهداری سالمندان و معلولین موفق عمل کرده ، این مرکز می تواند الگویی مناسب برای سایر مراکز مشابه باشد.


دکتر حسن پور افزود: در حال حاضر کشور روزانه به 25 میلیون عدد ماسک نیاز دارد که حدود 17 میلیون عدد آن در واحد های تحت پوشش سازمان بسیج اصناف کشور تولید و عرضه می شود.


وی گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد. به همین جهت ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم با همکاری تولید کنندگان بخشی از کمبود کشور در خصوص ماسک را تامین نماییم.


دکتر حسن پور با بیان اینکه ما هیچ یک از صحنه هایی که در دوران کرونا در غرب رقم خورد را در کشور ندیدیم تصریح کرد: در حالی که در برخی کشور های اقدام به سرقت ماسک می کردن ، شاهد بودیم که در کشورمان مردم به یکدیگر ماسک هدیه می دهند.


وی تاکید کرد: بر خلاف روند افزایش نرخ ها در کشور با اقدامات صورت گرفته وتلاش فرزندان شما در واحد های تحت پوشش بسیج اصناف، شاهد کاهش قابل توجه نرخ ماسک در کشور هستیم .

راه اندازی خط تولید ماسک در کمتر از یک ماه

Image removed.

پس از سخنان رییس بسیج اصناف کشور محمدرضا صوفی نژاد مدیر عامل آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک اعلام کرد: راه اندازی خط تولید ماسک نیمه صنعتی طی کمتر از یک ماه اقدام بی سابقه است.

وی اظهارداشت: حفظ و نگهداری مجموعه بزرگ آسایشگاها کهریزک با این وسعت قطعا نیازمند تلاش و زحمات زیادی است که خوشبختانه این اقدام با تلاش و کوشش کارکنان زحمت کش این مرکز و همچنین همکاری و مساعد خیرین و نیکوکاران در حال اجراست.

محمدرضا صوفی نژاد در پایان از اقدامات و حمایت های سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص حمایت های سازمان از این مرکز قدردانی کرد.

تولید روزانه 2 هزار ماسک در آسایشگاه کهریزک

Image removed.

در ادامه این مراسم دکترحمیده پور فهیم معاون توانبخشی آسایشگاه کهریزک اعلام کرد: با همکاری صمیمانه بسیج اصناف کشور خط تولید ماسک نیمه صنعتی آسایشگاه کهریزک در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.


وی افزود: قطعا در این مسیر مشکلاتی نیز وجود داشت اما خوشبختانه با پی گیری های دکتر حسن پور رییس بسیج اصناف کشور، برادران اسماعیلی و شرکت بافتینه این کارکاه کوچک راه اندازی و در مرحله تولید قرار گرفت.


به گفته وی با را اندازی این واحد روزانه حدود 2 هزار ماسک در این کارگاه کوچک تولید می شود.


دکتر پورفهیم تصریح کرد: آسایشگاه کهریزک روزانه به 11 هزار ماسک نیاز دارد که با افتتاح این کارکاه تنها بخشی از نیاز این مرکز تامین خواهد شد.بنابراین ما همچنان نیازمند کمک های خیرین عزیز برای تامین اقلام بهداشتی شامل مواد اولیه تولید ماسک و سایر موارد مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا هستیم.


معاون توانبخشی آسایشگاه کهریزک در پایان به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: تمام پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در این آسایشگاه رعایت می شود و ما با جدیت برنحوه اجرای دقیق این مصوبات درآسایشگاه کهریزک نظارت داریم.

تقدیر از بسیج اصناف کشور

Image removed.

در ادامه این مراسم نماینده هیات مدیره آسایشگاه کهریزک از اقدامات سازمان بسیج اصناف در خصوص حمایت این سازمان از مددجویان آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان کهریزک قدردانی کرد.


محمد مانیان افزود: همچنین از همکاری صمیمانه آقای مهاجر مدیر عامل شرکت بافتینه و مهندس معروفی در خصوص تامین به موقعه پارچه مورد نیاز تولید ماسک این مرکز صمیمانه قدردانی کرد.

 

وی همچنین از همکاری و همراهی شرکت «حيات پوشش اكسيژن» ( برادران اسماعیلی ) در خصوص اهداء و تامین ماسک و همچنین همکاری و مشاوره لازم در خصوص راه اندازی خط نیمه صنعتی تولید ماسک در آسایشگاه معلولین و سالمندان خیریه کهریزک صمیمانه تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم دکتر حسن پور رییس بسیج اصناف کشور ضمن بازدید از بخش های مختلف آسایشگاه خیریه معلولان و سالمندان کهریزک با کارکنان بخش های مختلف این مرکز به گفت گو پرداخت و از نزدیک در جریان فعالیت آنان قرار گرفت.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.