شناسه : 71642
امروز دوشنبه 1399/07/28 - 09:14
نویسنده : mohammad rezaeian
خبر مشروح:

تقدیر نماینده هیات مدیره آسایشگاه کهریزک از بسیج اصناف کشور

نماینده هیات مدیره آسایشگاه کهریزک از اقدامات سازمان بسیج اصناف در خصوص حمایت این سازمان از مددجویان آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان کهریزک قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،محمد مانیان با بیان این مطلب افزود: در شرایط سخت دوران کرونا به ویژه روز های ابتدایی شیوع ویروس کویید 19 برای تامین مواد اولیه تولید ماسک مورد نیاز دچار مشکلات جدی بودیم.
وی افزود: با هماهنگی آقای سعید حیاتی رییس اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی ، مصنوعی و لوازم کفش برای پی گیری مشکلات موجود در دفتر رییس بسیج اصناف کشور حاضر شدیم و دکتر غلامرضا حسن پور نیز با آغوش باز پذیرای ما بودند و با سرعت و جدیدت کامل در خصوص رفع مشکلات این مرکز دستورات لازم را صادر کردند.

قدردانی از شرکت بافتینه
وی افزود: با پی گیری های صورت گرفته و انجام هماهنگی های لازم توسط بسیج اصناف کشور در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه مورد نیاز توسط شرکت« بافتینه» در اختیار این مرکز قرار گرفت و موفق شدیم ماسک مورد نیاز مددجویان آسایشگاه خیریه معلولین و سالمندان کهریزک را تامین و در اختیار آنان قرار دهیم.
وی همچنین از همکاری صمیمانه آقای مهاجر مدیر عامل شرکت بافتینه و مهندس معروفی در خصوص تامین به موقعه پارچه مورد نیاز تولید ماسک این مرکز صمیمانه قدردانی کرد.

تشکر از شرکت حيات پوشش اكسيژن( برادران اسماعیلی)
بازرس هیات مدیره آسایشگاه کهریزک در ادامه از همکاری و همراهی شرکت «حيات پوشش اكسيژن» ( برادران اسماعیلی ) در خصوص تامین ماسک مورد نیاز مددجویان این مرکز قدردانی کرد.
وی افزود: برادران اسماعیلی ضمن تامین بخشی از ماسک مورد نیاز آسایشگاه کهریزک ، نقش بسیار مهمی در راه اندازی خطوط تولید ماسک در این مرکز ایفاء کردند.
محمد مانیان اظهارداشت: برادران اسماعیلی در اهداء و تامین ماسک و همچنین همکاری و مشاوره لازم در خصوص راه اندازی خط نیمه صنعتی تولید ماسک در آسایشگاه معلولین و سالمندان خیریه کهریزک همکاری بسیار مهم و قابل تقدیری داشتند.
وی در پایان از حمایت بی شائبه دکتر حسن پور رییس سازمان بسیج اصناف کشور در خصوص برون رفت از مشکلات بوجود آمده به واسطه تحریم و بیماری کرونا و همچنین سایر همکاران زحمت کش ایشان در بسیج اصناف تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها

برچسب‌ها

بسیج اصناف بسیج
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.