شناسه : 71625
امروز دوشنبه 1399/07/14 - 11:44
نویسنده : mohammad rezaeian
با حضور تولید کنندگان و گروه های جهادی ماسک؛

مشارکت تولید کنندگان در تصمیم سازی عرضه و تولید ماسک

غلامرضا حسن پور در خصوص جلوگیری از ورود ماسک قاچاق بیان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته جلوی ورود ماسک های بی کیفیت وارداتی که از کشور های حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق وارد کشور می شود گرفته شود. زیرا این ماسک ها کیفیت لازم را ندارد و باعث انتقال بیماری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ نشست هم اندیشی با تولید کنندگان ماسک استان تهران پیرامون تامین مواداولیه و توزیع ماسک درمحل سازمان بسیج اصناف کشور برگزار شد.

درابتدای این نشست و درآستانه اربعین حسینی زیارت عاشورا قرائت شد و در ادامه تولیدکنندگان به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

دکتر حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور بیان کرد: قیمت ماسک توسط وزارت صمت اصلاح شده است که با بررسی کارشناسی به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی در خصوص قاچاق ماسک افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با نهاد ها جلوی ورود ماسک های بی کیفیت وارداتی که از کشور های حاشیه خلیج فارس به صورت قاچاق وارد کشور می شود گرفته شود. زیرا این ماسک ها کیفیت لازم را ندارد و باعث انتقال بیماری می شود.

ماسک 8

حسن پور ادامه داد: فروشگاه های اینترنتی مجاز بهترین بستر برای جلو گیری از سو استفاده سود جویان از این موقعیت است و مردم با خرید از این فروشگاهها مطمئن باشند ماسک مناسب استفاده خواهند کرد.

وی افزود: پارچه اس ام اس که به ssmms این پارچه از دو لایه ملت بلون وسه لایه اسپان باند تولید می شود و گرماژ این پارچه ۲۵گرم است ،جنس این پارچه ها بسیار نرم لطیف است.

شایان ذکراست روزانه ۱۶میلیون ماسک از طریق کارگاه های صنفی  و جهادی تحت حمایت سازمان بسیج اصناف کشور تولید میشود.

ماسک 9

برچسب ها
0 دیدگاه