شناسه : 71603
امروز یکشنبه 1399/06/30 - 08:58
نویسنده : mohammad rezaeian
در نمایشگاه هفته دفاع مقدس انجام می‌شود؛

معرفی اقدامات بسیج اصناف در جنگ اقتصادی

حسن‌پور اظهار کرد: در غرفه بسیج اصناف در نمایشگاه ستاد کل نیروهای مسلح که قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شود، عملکرد این نهاد در دوران جنگ تحمیلی به ویژه تقدیم ۱۱ هزار شهید و فعالیت‌های بسیج اصناف در سال‌های اخیر در مقابله با جنگ اقتصادی به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، غلامرضا حسن‌پور، رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور، با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس درباره اقدامات بسیج اصناف در این ایام، اظهار کرد: با توجه به اینکه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم ستاد کل نیروهای مسلح در حال برگزاری نمایشگاهی به همین مناسب است و غرفه بسیج اصناف و بازاریان کشور نیز در این نمایشگاه دایر می‌شود که طی چند روز آینده با حضور مسئولان لشکری و کشوری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در این غرفه عملکرد اصناف در دوران دفاع مقدس به ویژه تقدیم ۱۱ هزار شهید و پنجاه عنوان کتابی که توسط بسیج اصناف منتشر شده به نمایش گذاشته خواهد شد. از سوی دیگر مقایسه جنگ نرم و اقتصادی کنونی با جنگ نظامی دوران دفاع مقدس و فعالیت‌های بسیج اصناف در سال‌های اخیر در مقابله با جنگ اقتصادی انجام خواهد شد.

حسن‌پور یادآور شد: البته به دلیل شیوع کرونا حضور مردمی چندان مطرح نیست، اما یک نمایشگاه تخصصی برپا خواهد شد. یکی از گزارش‌های دیگری که ارائه خواهد شد تولید روزانه ۱۶ میلیون ماسک استاندارد توسط واحدهای جهادی در سراسر کشور است. با وجود اینکه به صورت روزانه قیمت اکثر اجناس گران‌تر می‌شود اما ماسک هر روز ارزان‌تر می‌شود، چراکه سازماندهی خوبی در سراسر کشور هست.

رئیس بسیج اصناف و بازاریان کشور در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه فردا ۳۰ شهریورماه در باغ موزه دفاع مقدس به صورت آزمایشی و از دوم یا سوم مهرماه نیز به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

 

برچسب ها
0 دیدگاه