شناسه : 71589
امروز چهارشنبه 1399/06/19 - 12:29
نویسنده : mohammad rezaeian
مدیرکل فرودگاه مهرآباد:

۵ درصد مسافرانی که وارد فرودگاه مهرآباد می شوند ماسک نمی زنند

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد گفت: ۹۵ درصد مسافرانی که وارد سالن ها و ترمینال ها می‌شوند ماسک دارند و به ۵ درصدی که ماسک ندارند متذکر می‌شویم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور، ابراهیم مرادی صبح امروز چهارشنبه ۱۹ شهریور در حاشیه بازدید رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد برای بررسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ۳۰ دوربین حرارتی از تولید کننده داخلی در راستای انجام پروتکل‌های بهداشتی و معاینه مسافران خریداری کرده که ۳ دوربین حرارتی در فرودگاه مهرآباد نصب شده و فعال است.

وی ادامه داد: در فرودگاه مهرآباد از درب ورودی مسافران تب‌سنجی انجام می‌شود و پس از آن مسافر می‌تواند وارد سالن ترانزیت شود.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد افزود: سالن‌های ترانزیت این فرودگاه هر ۱۲ ساعت و دفاتر اداری نیز هر ۷۲ ساعت ضد عفونی می‌شوند؛ اما کار ضد عفونی مراکز اساسی و آتش‌نشانی فرودگاه، هر ۱۲ ساعت یک بار است.

مرادی یادآور شد: پاشیدن مواد ضد عفونی که غلظت آن مورد تأیید نمایندگان وزارت بهداشت است، در ساعات کم مسافر انجام می‌شود تا ترکیب وایتکس و آب ژاول به لباس مسافر آسیبی وارد نکند.

وی بیان کرد: ۹۵ درصد مسافرانی که وارد سالن می‌شوند ماسک دارند و به ۵ درصدی که ماسک ندارند متذکر می‌شویم. ضمن اینکه از سال ۵۲ در فرودگاه مهرآباد اورژانس مستقر بوده و در حال حاضر نیز در صورت مشاهده مسافر مشکوک به کرونا، وی را به اورژانس معرفی می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اظهار کرد: علت اینکه برخی مسافران پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند، این است که خانواده‌ها یا تیم‌های ورزشی یا کسانی که با هم همسفرند، دوست دارند به صورت گروهی در صفوف دریافت کارت پرواز یا سالن‌های فرودگاه حضور داشته باشند ولی ما مرتباً به آنها تذکر می‌دهیم که فاصله‌ها را رعایت کنند.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.