شناسه : 71551
امروز سه شنبه 1399/06/11 - 11:21
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف خبر داد

آمادگی برای تامین ماسک مورد نیاز کشور

رییس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام کرد: واحد های تحت نظارت این سازمان برای تامین ماسک مورد نیاز بخش های مختلف آمادگی کامل دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور؛ دکترغلامرضا حسن پور با اشاره به گفت و گوی روز گذشته رییس جمهور با سرپرست وزارت صمت در خصوص تولید کافی و توزیع دقیق ماسک با هدف قرار گرفتن مکفی آن در دسترس عامه مردم اظهارداشت: در حال حاضر تنها در تهران ظرفیت تولید روزانه 500 هزارماسک سه لایه پزشکی استاندارد درواحدهای تحت پوشش بسیج اصناف وجود دارد.

دکترغلامرضا حسن پور افزود:همزمان با شیوع ویروس کرونا و با توجه به تولید محدودی که در کشور وجود داشت، اولویت اصلی این سازمان تولید ماسک بود تا نیاز و جوابگوی مصرف کشور باشد.

وی تاکید کرد: به همین جهت ستادی در بسیج اصناف کشور ایجاد شد و توانستیم با همکاری تولید کنندگان بخشی از کمبود کشور در خصوص ماسک را تامین و توزیع نماییم.
وی گفت: ماسک های تولید شده با هماهنگی بسیج اصناف کشور و دستگاههای ذی ربط در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی ، مراکز بهداشتی و درمانی و داروخانه های قرار گرفته است. به گفته وی بخشی از این ماسک ها نیز بصورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفت.
وی افزود: اصناف همواره در شرایط بحرانی کشور همراه و همیار مردم بوده اند ، لذا انتظار داریم در شرایط فعلی دولت با تمام توان از کسبه و بازاریان حمایت کند.

رییس سازمان بسیج اصناف کشور آمادگی این سازمان برای تامین ماسک موردنیاز کشور را به سرپرست وزارت صمت نیز اعلام و افزود: پیرو تماس روز گذشته رییس جمهور با جنابعالی باستحضار میرساند تولید ماسک توسط واحدهای تولیدی تحت نظارت بسیج اصناف کشور بویژه در تهران با ظرفیت بالا مشغول تولید هستند که تنها یکی از این واحدها مورد بازدید شما قرار گرفت. به گزارش تصویر روز وی همچنین افزود: باید از ادامه کار برخی سودجویان در توزیع ماسک که با عناوین فریب دهنده مشعول فعالیت هستند نیز جلوگیری کرد.

شایان ذکر است رییس سازمان بسیج اصناف کشور روز 14 خرداد در بازدید از یک کارخانه تولید اتوماتیک ماسک استان تهران بر آمادگی این سازمان بر تامین ماسک مورد نیاز کشور تأکیدکرده بود.

برچسب ها
0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.