شناسه : 660
امروز دوشنبه 1393/07/28 - 23:33
نویسنده : مدیر فنی
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور:

تدفین شهدا در بازار تهران نقطه عطفی در تاریخ بازار کشور خواهد بود/ اعلام آمادگی برای تدفین شهدا در بازارهای کشور

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور تدفین شهدا در بازار تهران را که روز 5 آبان انجام خواهد شد نقطه عطفی در تاریخ بازار کشور خواند و تأکید کرد که آمادگی تدفین شهدا بازار دیگر استان‌ها نیز وجود دارد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، جانشین این سازمان بعد از ظهر روز جمعه، 25 مهرماه، در کارگروه فرهنگی- اجتماعی پنجمین مجمع عالی بسیج اصناف که در هتل نخل شهر مشهد برگزار می‌شد با بیان اینکه مهمترین قولی که در مجمع عالی بسیج اصناف در سال گذشته داده شده بود برپایی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار بود اظهار داشت: به لطف خدا اجلاس پایانی کنگره نه تنها به‌موقع بلکه یک روز زودتر برگزار شد.

غلامرضا حسن‌پور با تأکید بر اینکه کنگره همچنان امتداد دارد و چراغ آن نباید خاموش شود گفت: ما همچنان اتاق کنگره را حفظ کرده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش درباره تشییع و تدفین شهدا که روز پنجم آبان در بازار تهران انجام خواهد شد گفت: تدفین شهدا در بازار تهران نقطه عطفی در تاریخ بازار کشور خواهد بود.

حسن‌پور افزود: بعد از اینکه تدفین شهدا در بازار تهران انجام شد و حق مطلب ادا شد این آمادگی هست که در استان‌های دیگر هم این کار انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.