شناسه : 645
امروز سه شنبه 1393/06/18 - 18:25
نویسنده : مدیر فنی
جلسه با وحید جلیلی در امتداد کنگره

مستندهای کنگره به جشنواره عمار می‌روند/ محصولات فرهنگی انقلاب مخاطب دارد باید مشتری پیدا کند

مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور، روز دوشنبه، 17 شهریورماه، در جلسه‌ای با مسئولان جشنواره فیلم عمار درباره نحوه تعامل و همکاری با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، در این جلسه، وحید جلیلی، مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب و مسئول شورای سیاست‌گذاری جشنواره عمار، به فرهنگِ اقتصاد و اقتصادِ فرهنگ به عنوان دو زمینه مهم همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و جشنواره فیلم عمار اشاره کرد.

وی در زمینه فرهنگ اقتصاد با تأکید بر نهضت تولید محتوا برای هویت‌بخشی به بازاریان از سازمان بسیج اصناف خواست که پشتوانه پژوهشی این امر را تهیه کند تا توسط هنرمندان متعهد در جشنواره عمار تبدیل به اثر هنری شود.

جلیلی در زمینه اقتصاد فرهنگ نیز یادآور شد که محصولات فرهنگی مخاطب دارد اما باید مشتری پیدا کند.

سازمان بسیج اصناف کشور در این زمینه پذیرفت که در فروش محصولات فرهنگی با جبهه فرهنگی انقلاب همکاری کند.

مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب در ادامه این جلسه، در زمینه تحول نقوش و نوشتار پوشاک پیشنهاد ارائه طرح‌های متنوع و باکیفیت را به جانشین سازمان بسیج اصناف کشور داد.

همچنین در این جلسه مقرر شد که سازمان بسیج اصناف کشور کسبه موفق را به جشنواره عمار معرفی کند تا دست‌اندرکاران و شرکت‌کنندگان این جشنواره از این کسبه، فیلم و مستند تهیه کنند.

در پایان مقرر شد که جلسه بین مسئولان سازمان بسیج اصناف کشور و مدیر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب هر دو ماه یک بار برای بررسی پیشرفت همکاری‌ها برگزار شود.

جلسه روز دوشنبه در امتداد کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزار شد.

بنا بر این گزارش، پای مستندهای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار پس از شبکه اول سیما حالا به جشنواره فیلم عمار نیز باز می‌شود.

گفتنی است سازمان بسیج اصناف کشور در راستای تولید محتوای کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار حدود 700 دقیقه مستند درباره شهدای اصناف و بازار سراسر کشور تهیه کرد که تا کنون بیش از 200 دقیقه از این مستندها از شبکه اول سیما پخش شده است.

مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در جلسه شورای همفکری این سازمان که پیش از اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار برگزار شد درباره این کنگره گفته بود: اگر بخواهیم این ذخیره فرهنگی را با برگزاری اجلاس پایانی، تمام‌شده تلقی کنیم و آن را رها کنیم حق مطلب را ادا نکرده‌ایم.

وی تأکید کرده بود: شایسته است مدیران صنفی از این منبع عظیم سرشار از صداقت و ایمان به نحو احسن استفاده کنند.

اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار در روزهای سوم و چهارم شهریورماه برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.