شناسه : 644
امروز دوشنبه 1393/06/17 - 20:02
نویسنده : مدیر فنی
در امتداد کنگره/3

تشکر ویژه از مدیران شبکه بازار، رادیو معارف، شبکه یک و مسئول بسیج صداوسیما برای همکاری با کنگره

سازمان بسیج اصناف کشور از مسئولان شبکه بازار، شبکه رادیویی معارف، شبکه اول سیما و بسیج صداوسیما برای همکاری با کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار به طور ویژه تشکر کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف کشور، این سازمان طی نامه‌های جداگانه از رجبی معمار، مدیر شبکه بازار، لطفی نیاسر، مدیر شبکه رادیویی معارف، جعفری، مسئول بسیج صداوسیما، و فرجی، مدیر شبکه اول سیما، به خاطر همکاری صمیمانه در برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار تشکر کرد.

بنا بر این گزارش، شبکه بازار ضمن همکاری با سازمان بسیج اصناف کشور در زمینه‌های گوناگون، پوشش اخبار یادواره‌های کشوری شهدای اصناف و همچنین پخش مستقیم اجلاس پایانی کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار را بر عهده گرفته بود.

همچنین شبکه رادیویی معارف ضمن همکاری در زمینه سایر مأموریت‌های سازمان بسیج اصناف کشور، اجلاس پایانی کنگره را به طور مستقیم پخش کرد.

شبکه اول سیما تا کنون حدود یک سوم مستندهای کنگره را پخش کرده و بسیج سازمان صداوسیما نیز هماهنگی‌های لازم در زمینه ارتباط سازمان بسیج اصناف کشور با مسئولان شبکه‌ها را انجام داده است.

گفتنی است مسئول سازمان بسیج اصناف کشور پیش از این در اجلاس پایانی کنگره طی سخنانی از تمامی دست‌اندرکاران کنگره به طور عام و از این افراد و همچنین علیرضا قزوه به طور ویژه و با ذکر نام، تشکر کرده بود.

انتهای پیام/

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.