شناسه : 5338
امروز یکشنبه 1399/05/19 - 08:47
نویسنده : mohammad rezaeian
رییس سازمان بسیج اصناف کشور:

اهمیت توجه به طرح‌های «یک کاسب، یک دانش‌آموز» /اجرای «نذر ماسک» در هئیتها

رئیس بسیج اصناف کشور گفت: در حال حاضر هم طرح «یک کاسب یک دانش‎‌آموز» از اهمیت برخوردار است که مورد حمایت همه اصناف قرار گرفت. امیدوارم که این طرح‌ در اولویت قرار گیرد تا به برکت این ایام مبارک و عید غدیر خم دانش‌آموزان ما با خیال راحت سال تحصیلی را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار بسیج اصناف؛ غلامرضا حسن‌پور با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عید سعید غدیر خم را به همه کسبه محترم، بازاریان و فعالان اقتصادی تبریک می‌گویم. امام علی (ع) محور وحدت همه مسلمانان هستند و از این رو به برکت این روز عزیز ان‌شاءالله که همه گرفتاری‌های اهل تسنن و شیعیان حل شود.

وی افزود: من از همه اصناف و بازاریان محترم و فعالان اقتصادی که در این شرایط بسیار سخت اقتصادی در جهاد اقتصادی تلاشگر و در کسب روزی حلال کوشا هستند، تشکر می‌کنم و امیدوارم مجموعه‌های دولتی و وزارتخانه‌ها و همه مجموعه حاکمیتی، قدردان زحمات خیل کثیر اصناف و بازارایانی باشند که در این شرایط به مردم خدمت می‌‌کنند؛ چه افرادی که در واحدهای توزیعی مشغول هستند و چه افرادی که در مجموعه‌های خدماتی و تولیدی، برای این مردم شریف سربازی می‌کنند.

حسن‌پور بیان‌کرد: درخواست می‌کنم اصناف به حواشی که اخیرا پیش آمد و ایشان مورد بی‌لطفی قرار گرفتند، توجه نکنند تا بتوانند با دوستی، همدلی و همراهی، مسئولیت بزرگی که به دوش بیش از سه میلیون واحد صنفی است را به خوبی اداره کنند. ضمن این که در بحث مالیاتی هم دولت باید توجه بیشتری کند. ما به جهت شرایطی که متاسفانه در کشور اتفاق افتاد، با افزایش مالیات موافق نیستیم. 

رئیس بسیج اصناف کشور خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه‌ای که اصناف انجام دادند جای تشکر دارد. در حال حاضر هم طرح «یک کاسب یک دانش‎‌آموز» از اهمیت برخوردار است که مورد حمایت همه اصناف قرار گرفت. امیدوارم که این طرح‌ در اولویت قرار گیرد تا به برکت این ایام مبارک و عید غدیر خم دانش‌آموزان ما با خیال راحت سال تحصیلی را آغاز کنند. 

وی همچنین تاکید کرد: به ماه محرم نیز نزدیک می‌شویم و خواستگاه اصلی هیات‌های مذهبی ما در بازار و اصناف است. از این رو امیدوارم با رعایت همه شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌کند، هیات‌های محترم بازار و اصناف فعالیت کنند. همچنین نذر ماسک را فراموش نکنند و جوانانی که در هیات‌ها و عزاداری‌ها شرکت می‌کنند با خیرانی که در بازار و اصناف هستند همکاری کرده و این معضل را هم رفع کنند. ضمن این که حفظ سلامت عزادارن سیدالشهداء برای ما بسیار مهم است.

حسن‌پور گفت: از همه اتاق‌های اصناف، اتحادیه‌های صنفی، هیات مدیره‌های محترم و .... که تلاش می‌کنند، تشکر کرده و امیدوارم که در سایه مقام معظم رهبری موفق باشند.

منبع/ اتاق اصناف ایران

برچسب ها
دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.