شناسه : 5325
امروز چهارشنبه 1399/05/08 - 13:16
نویسنده : mohammad rezaeian

تقدیر مدیر عامل شرکت بافتینه و بافتسان از بسیج اصناف

مدیر عامل شرکت بافتینه با ارسال نامه ای به رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اقدامات بسیج اصناف کشور به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی برای تولید ماسک و رفع رکود و بی کاری کارگاه های دوزندگی بزرگ و کوچک قدردانی کرد.

در بخشی از این نامه خطاب به سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی آمده است: نقش بی بدیل و منحصر بفرد بسیج اصناف نشان داد در هر کجا که توانایی های مردمی در قالب اقتصاد مقاومتی بخوبی سازماندهی شود ، گره های بزرگی گشوده می شود.

متن کامل نامه مدیر عامل شرکت بافتینه به شرح ذیل است.

مقام معظم رهبری: ما هر جایی که به خدا تکيه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم وحاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم.

سردار سرتیپ پاسدار جناب آقای سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

با سلام

احتراما، به استحضار می رساند گروه صنعتی بافتینه و بافتسان بزرگترین تولید کننده منسوج نبافته در کشور با آخرین تکنولوژی روز جهان (۲۰۲۰) توانسته است در دوره شیوع ویروس کرونا، همگام با سیاستهای کلان ستاد ملی مقابله با کرونا با تغییر سیاست های تولید و تمرکز بر تولید مواد اولیه ماسک مواد اولیه همه واحدهای تولیدی ماسک اعم از واحدهای صنعتی، کارگاهی، صنفی، جهادی و ... را تأمین و نقش اساسی در بی نیازی کشور به هرگونه واردات ماسک با مواد اولیه تولید ماسک در شرایط بحران ارزی کشور ایفا نموده و به لطف پروردگار و تلاش و همت مدیران، مهندسین، کارگران و کارکنان این گروه صنعتی، نیاز مراکز درمانی به خصوص کادر جهادگر درمان بیماری کروید ۱۹ و همچنین اقشار مختلف مردم را تأمین نماید.

از بین تولید کنندگان ماسک، کارگاههای صنفی تحت مدیریت بسیج اصناف نقش بی بدیل و منحصر به فرد در ایجاد یک شبکه بزرگ و مویرگی برای استفاده بهینه از ظرفیت های مردمی برای تولید ماسک و رفع رکود و بیکاری کارگاههای دوزندگی بزرگ و کوچک ايفا نموده و یک الگوی بارزی از تاب آوری اقتصادی در شرایط بحرانی را با به منصه ظهور رساندن استعدادهای درونی کشور جامه عمل بپوشاند و نشان دهد در هر کجا که توانایی های مردمی در قالب اقتصاد مقاومتی به خوبی سازماندهی شود،گرههای بزرگی گشوده میشود.

لازم است به استحضار حضرتعالی برسانیم که هم اکنون که مواد اولیه تولید ماسک در دنیا نایاب و بسیار گران شده است، منسوج نبافته گروه صنعتی بافتينه و بافشسان با بهترین کیفیت و مطابق با آخرین استانداردهای روز جهانی و با حداقل قیمت روانه کارگاه های صنفی بسیج اصناف شده و در صورت نظارت و سازماندهی دقیق، امکان تأمین ماسک ارزان برای قاطبه مردم فراهم شده است.

گروه صنعتی بافتينه و بافتسان سرمایه گذاری جدیدی را در قالب شرکت توسعه پتروشیمی الوند در حال اجرا دارد که می تواند گرانول گرید نساجی را تولید و وابستگی کشور به واردات این گرید را به صفر رسانده و قیمت تمام شده منسوج نبافته را کاهش دهد.

چنین دستاوردی امکان کاهش قیمت پارچه ماسک (مواد اولیه اصلی) از ۱۳۰ تومان در هر عدد را به نصف کاهش دهد. اگرچه این گروه صنعتی با مشکلات عدیده تأمین ارز برای واردات مواد اوليه و توسعه ماشین آلات جدید و هزینه های بالای عبور از تحریم های ظالمانه مواجه است و برای اطمینان از استمرار تأمین مواد اولیه تولید ماسک و لباس های بیمارستانی ضروری است وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی  مساعدتهای لازم و ضروری را به موقع مبذول دارند، لیکن همت مدیران گروه صنعتی بافتینه و بافتسان این است که در کنار مردم، وظایف دینی و میهنی خود را به نحو احسن ایفا نماید.

در خاتمه ضمن اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری در تأمین مواد اولیه به واحدهای تولیدی زیر مجموعه سازمان بسیج در سراسر کشور امیدواریم با همت همه مسئولین و درک شرایط حساس کنونی و حمایت از تولید کنندگان واقعی، بتوانیم از این دوره بحرانی با کمترین آسیب گذر نماییم. شرکت بافتينه شرکت بافتسان

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.