شناسه : 5321
امروز دوشنبه 1399/05/06 - 12:54
نویسنده : mohammad rezaeian

همکاری وتفاهم بسیج اصناف در اجرای پویش "همکلاسی مهربان"

مسئول بسیج تخصصی اتاق اصناف ایران تاکید کرد اتاق اصناف ایران برای برطرف کردن بعضی از مشکلات دانش آموزان مناطق محروم استان تهران و کمک به وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی دغدغه ای دارد که به عنوان حامی محرومین قدم های اساسی بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف؛ امراللهی مسئول بسیج اتاق اصناف ایران گفت: طبق فرموده امام (ره) اصناف بازوان ستبر انقلاب هستند، اصناف از دیرباز همیشه حامی و مدافع مردم بالاخص محرومینی که به هر دلیلی مشکلات اقتصادی داشته اند بوده است.

وی با اشاره به اتفاقات غیر مترقبه ای مثل سیل و زلزله اظهار داشت: در حال حاضر نیز کرونا به یک چالشی تبدیل شده است که همه باید دست در دست هم با آن مبارزه کنیم که اصناف نیز از آن مستثنی نیست.

وی افزود: در قضیه کرونا اصناف توانسته اند نمره قابل قبولی را بگیرند و قدم های مثمر ثمری بردارند تا جایی که همیشه تلاش کردیم یاری گر هموطنان محروم باشیم.

وی در رابطه با طرح "یک کاسب، یک دانش آموز" گفت: اتاق اصناف ایران با کمک کسبه ای که توان مالی خوبی داشتند تعداد قابل توجهی از دانش آموزان محروم از تحصیل را تحت پوشش خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف ایران با هدف ایجاد یک جامعه پر نشاط و عاری از مشکلات اجتماعی توانسته تعامل خوبی با سازمان بسیج دانش آموزی و بسیج اصناف داشته باشد گفت: ما در طرح "همکلاسی مهربان" نیز هم شرکت می کنیم و نهایت تلاشمان را برای تحقق اهداف این پویش انجام می دهیم، هدفمان این است که مایحتاج اولیه خانوار حاشیه نشین استان تهران اعم از پوشاک، مواد غذایی؛ کیف و کفش و ..برای سال تحصیلی جدید را فراهم کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: اتاق اصناف ایران برای برطرف کردن بعضی از مشکلات دانش آموزان مناطق محروم استان تهران و کمک به وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش آموزی دغدغه ای دارد که به عنوان حامی محرومین قدم های اساسی بردارد.

دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

CAPTCHA
لطفا به این سوال برای جلوگیری از ارسال اسپم پاسخ دهید.